Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Llama oculis, Llama oculis caerula

Lámaszeme

Random posztok

A C-vitaminról. Árt, vagy használ a nagy dózísú adag?

2014. augusztus 09. 17:00 Wigyori

A Morning show vendége volt Dr. Lenkei Gábor, ahol nem csak a C-vitaminról esik szó, hanem a gyógyszeripar óriási lobbijáról is.

Talán már felesleges az összeesküvésekre hagyatkozni, mert itt már több mint biztos, hogy csak a pénz... a pénz... a még több pénz, amiről szól a gyógyszergyártás, a "rákgyógyítás".

Kutatások során, tesztek során derítették ki, hogy a rákot hatásosan gyógyítja a nagy dózisú C-vitamin, ám mégis megtiltották a gyógyszergyártóknak a további kutatásokat, mert a vitamint nem lehet szabadalmaztatni, és akkor bizony, ha egy egyszerű vitamin képes a világbetegséget gyógyítani, akkor itt a dollármilliárdos iparág fog a sárba zuhanni...

Nos hallgassátok meg, terjesszétek, alkalmazzátok!

sutigyar_c-vitamin_big.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lamaszeme.blog.hu/api/trackback/id/tr756575481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.08.10. 10:27:27

@pukancs:

"így most csak hébe hóba veszek be heti max 1xer"

Ami nagyjából szart sem ér, mivel vízben oldódó lévén igen hamar kiürül a szervezetből.

@VogelZsigmond:

Drága Madaras Zsiga, a tabletta egy rakás egyéb segéd- és vivőanyagot is tartalmaz, amit a kimért por nem. Ezért pl. lassúbb a felszívódás. Addig OK, hogy tájékozatlan vagy, de akkor nem kellene hangoztatnod azt a hülyeséget, hogy nem sok különbség van a por és a tabletta között, csak az "élvezeti érték".

"Mit tartalmaz az Actival Extra filmtabletta
- A készítmény hatóanyagai 1 filmtablettában:
0,5 mg (1666 NE) all-(E)-retinol (retinol-acetát formájában) (A-vitamin), 1,8 mg (1000 NE) bétakarotin, 1,4 mg tiamin (tiamin-nitrát formájában) (B1-vitamin), 1,6 mg riboflavin (B2-vitamin), 18 mg nikotinamid (B3-vitamin), 6 mg pantoténsav (kalcium-pantotenát formájában) (B5-vitamin), 2 mg piridoxin (piridoxin-hidroklorid formájában) (B6-vitamin), 0,001 mg cianokobalamin (B12-vitamin), 0,2 mg folsav, 0,03 mg biotin (H-vitamin), 125 mg aszkorbinsav (C-vitamin), 0,005 mg (200 NE) kolekalciferol (D3-vitamin), 20,1 mg (30 NE) ą-tokoferol (ą-tokoferol-acetát formájában) (E-vitamin), 0,04 mg fitomenadion (K1-vitamin), 10 mg para-amino-benzoesav, 5 mg rutozid, 200 mg kalcium (vízmentes kalcium-hidrogén-foszfát formájában), 155 mg foszfor (vízmentes kalcium-hidrogén-foszfát formájában), 100 mg magnézium (nehéz magnézium-oxid formájában), 15 mg cink (cink-szulfát-monohidrát formájában), 4 mg vas (vas(II)-glükonát formájában), 1 mg bór (bórsav formájában), 1 mg mangán (mangán(II)-szulfát-monohidrát formájában), 1,4 mg réz (réz-glükonát formájában), 0,1 mg jód (kálium-jodát formájában), 0,075 mg molibdén (ammónium-molibdát-tetrahidrát formájában), 0,024 mg króm (króm-pikolinát formájában), 0,04 mg szelén (szelénessav formájában), 0,01 mg vanádium (ammónium-metavanadát formájában), 0,3 mg lutein és 0,3 mg likopin.
Egyéb összetevők:
Tablettamag: butil-hidroxi-toluol (E321), trinátrium-citrát, citromsav, maltodextrin, dl-ą-tokoferol, zselatin, kálcium-szilikát, szilicium-dioxid, részlegesen hidrogénezett szójababolaj, cukor, kukoricakeményítő, glükóz szirup, nátrium-aszkorbát, módosított ételkeményítő, trikálcium-foszfát, akácia mézga (E414), magnézium-sztearát, mannit, kroszpovidon, mikrokristályos cellulóz, hidroxipropil-cellulóz
Bevonat: Opadry II. Green 85G21832
részlegesen hidrolizált polivinil-alkohol, talkum, titán-dioxid (E171), makrogol (PEG 3350), szója lecitin, indigó kármin (FD&C Blue 2), vas-oxid, sárga (E172), kinolinsárga (E104)."

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.08.10. 10:40:29

@VogelZsigmond:

Abban azért igazad van, hogy a Lenkei-féle tabletták CSAK C-vitamint tartalmaznak, legalábbis a weboldala szerint. Így viszont kurvára drága.

Na de szcientológustól amúgy is nagyon meggondolnám, mit vásároljak.

Gekko 2014.08.10. 10:43:33

Idióták. Egy ostoba scientológus hagymázas baromságait ismételgetitek. Igazából a Xenu az, aki az egész mögött áll:

Egyszer volt, hol nem volt (hogy pontosabbak legyünk, 75 millió éve), volt egyszer egy idegen galaktikus uralkodó, akit Xenu-nak hívtak. Xenu gondjaira volt bízva a galaxis ezen részének összes bolygója, a mi bolygónkkal, a Földdel együtt, amit azokban az időkben Teegeeack-nek hívtak.

Xenu-nak volt egy problémája. Az általa irányított 76 bolygó mindegyike túlnépesedett. Minden bolygón átlagosan 178 milliárd ember élt. A túlnépesedéstől meg akart szabadulni, ezért volt egy terve.

Xenu teljesen átvette a hatalmat hitehagyottak segítségével, hogy megdöntse a jó embereket és a Hűséges Hivatalt. Aztán pszichiáterek segítségével emberek millióit hivatta be jövedelem adó vizsgálatra, ahol helyette alkohol-glikol injekciót kaptak, ami megbénította őket. Aztán olyan űrrepülőkre rakták őket, amik pontosan úgy néztek ki, mint a DC8-asok (csak nem légcsavarok voltak rajtuk, hanem rakétahajtóművek).

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.08.10. 10:53:29

@Gekko:

Egy szcientológusnak még azt sem hiszem el, amit kérdez.

Teljesítményfokozó sporttáplálkozás · http://teljesitmenyfokozosporttaplalkozas.blog.hu/ 2014.08.10. 10:54:28

@polyvinyl: Akkor már csak a természetben élő rákos állatokat kell megmagyaráznod a jelenben és múltban! Kezdjed a dinoszauruszokkal:

www.nature.com/news/2003/031021/full/news031020-2.html

Túl sok volt a kemikália?
:D

Gera 2014.08.10. 10:55:29

@protézisesh: Aha, persze. A valóság meg az, hogy 200mg/nap körüli rendszeres fogyasztásnál telítődik a szervezet. Nesze itt egy korrekt, több emberen végzett, hosszú idejű klinikai vizsgálat: www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC39676/pdf/pnas01515-0554.pdf Nagyon érdekes grafikonok vannak benne, meglehetősen egyértelműek.

Szóval szerintem maradjunk a 200mg/napnál és annyit pirulák nélkül, zöldségekkel és gyümölcsökkel is röhögve lehet teljesíteni, ami valahol nem túl meglepő szerintem.

88888888 2014.08.10. 11:01:47

@Alec: " gyógyszertában 1000 forint körül van 10 gramm de annál többet egyszerre nem is adnak ki."

őőő én nemrég vettem 30g-t és adtak volna 50et is...

Raffay83 2014.08.10. 11:11:17

@Alec: Akkor megismétlem: 164 Ft-ért vettem a 10 grammot. Úgyhogy NEM, nem 10 Ft-ra, hanem kevesebb, mint 2 Ft-ra jött ki grammonként.

2014.08.10. 11:12:03

@88888888: ööö nekem meg amikor régebben vettem fél órát papolt a gyógyszerész, hogy de hát ezt így nem és hogy mit képzelek meg na jó most az egyszer

őszintén, a franc se kíváncsi erre és hogy vadászgassa az ember, hogy hol tud nyugodtan vásárolni. Ugyanilyen árban megrendelem külföldről tabletta formájában amit kényelmesebben tud adagolni az ember aztán szevasz :)

A 10 grammot egyébként többen írták a neten. Lehet valami alapja de úgy tűnik gyógyszertár(os)tól is függ.

Aszpartám 2014.08.10. 11:14:37

Én csak azt nem értem, miért kerül ki az index címlapjára egy ilyen poszt. Dr. Lenkei szcientológus, ezt kb 5 éve tudjuk. Az egész tevékenysége kizárólag marketing, és a lelkileg instabil, naívságukban kiszolgáltatott emberekre épít, akik mindig ugranak az új csodaszerekre. Pontosan ugyanaz, mint a Flavin és a Bioptron lámpa, húzzuk ki az utolsó filléreket a rákos emberből és családtagjaiból, mert ők úgyis meg akarnak próbálni "mindent". :(

2014.08.10. 11:14:59

@Raffay83: akkor még ismételgesd mert nekem sehogy se jön ki ha 10 gramm 164 forint akkor egy gramm hogyhogy 2 forint

2014.08.10. 11:25:00

@Gekko: senki nem ismételgeti. Önmagukban a vitaminkészítmények hasznosak. A szcientológusok még a kábítószerfüggőséget is ezzel akarják kúrálni, na az baromság.

VogelZsigmond 2014.08.10. 11:32:39

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Abban azért igazad van, hogy a Lenkei-féle tabletták CSAK C-vitamint tartalmaznak,"

Ja, ja. Pont ezert probaltam a weboldalrol a szimpla C-vitamin tablettat kivalasztani, amiben az egvilagon semmi mas nincs. De meg a leiras alapjan sem...

A tobb ezer mg napi szedesevel meg nekem semmi bajom nincs. Csak az egyetlen problemam az, hogy senki nem tudja, hogy hol a hatar. Marmint senki nem tudja megmondani. Meg az orvosok sem. Es abban biztos vagyok, hogy amig nem eletveszelyes a napi folyamatos "tuladagolasa" a vitaminnak, addig nyilvan hatalmas extra terhet rak a szervezetre a tobblet kivalasztasa, eltavolitasa.

Errol a gyogyszertar meg huzza a szajat ha sok C-vitamin port veszek, meg nem adnag 1000 g-nel tobbet, nyilvanvaloan ebbol kovetkezik. Sztm... Nem akarjak azt, hogy valaki majd 15-20 ev (vagy ki tudja mennyi) "tuladagolas" utan bizonyithatoan szetvagja magat, aztan majd megy a birosagra, hogy miert engedte a gyogyszertar 20 even keresztul szedni a sok C-t ha nem egeszseges... :(

VogelZsigmond 2014.08.10. 11:36:55

ja , bocsi. nem 1000g ra huzzak a szajukat, hanem mar 10-50 g-re.

Ezt a francos automatikus lejatszast meg ki lehet valahogy kapcsolni az oldalon? Mert iszonyu idegesito, hogy amikor elkuldesz egy hozzaszolast, akkor a bongeszo ujratolti az oldalt es automatikusan elindul a hangfile!!

Pierr Kardán 2014.08.10. 11:37:23

"vendége volt Dr. Lenkei Gábor, ahol nem csak a C-vitaminról esik szó, hanem a gyógyszeripar óriási lobbijáról is"

És Lenkei Gábor óriási lobbijáról hol esik szó?

A képlet nagyon egyszerű, normális ember nem vesz semmit Lenkei Gábortól, de a szcientológia hívei megveszik a vackait, így nagyon jól megy neki az üzlet.

(A műsor címét szándékosan hagytam ki a bevezető mondatból, ne reklámozzuk ezeket a hülyeségeket.)

VogelZsigmond 2014.08.10. 11:46:33

@Gera: 200 mg/nap es telitodik a szervezet. Tegyuk fel hogy igazad van. Az a baj, hogy nem szamolsz egy dologgal.
Azok az orvosok akik napi 60mg-ban allapitottak meg egy ember napi C-vitamin beviteli adagjat mondjak azt pld, hogy egy cigaretta elszivasa kb ugyan ennyi mg C-vitamint von el a szervezetedbol... Akkor most mi ? :)
Erted? Az lehet, hogy egy sterill, stresszmentes laboratoriumi kornyezetben boven eleg a 200mg/nap, de ez mar a szenbanyaban egy 12 oras muszakban edeskeves ! :)

Alick 2014.08.10. 11:48:43

@Teljesítményfokozó sporttáplálkozás: A "C-vitamin orálisan nem lehet rákgyógyszer"

Infúzió..?

$pi$ 2014.08.10. 11:58:39

"Kutatások során, tesztek során derítették ki, hogy a rákot hatásosan gyógyítja a nagy dózisú C-vitamin, ám mégis megtiltották a gyógyszergyártóknak a további kutatásokat"

Egy fenét. A Linus Pauling által végzett kísérletről kiderült, hogy hibás statisztikai analízist használt. A kísérleteket többször, egymástól függetlenül is megismételték és bebizonyosodott, hogy a nagy dózisú vitaminszedésnek nincs kimutatható gyűgyító hatása a rákra.

De már vagy harminc éve. Már harminc éve tujuk ezt, be van bizonyítva, a kérdés le van zárva és akkor újra és újra jönnek az ilyen erkölcstelen, a ráaszoruló, reménytelen, halálfélelemben lévő embereket kihasználó gazemberek a hazugságaikkal. Haldokló embereket próbálnak megtéveszteni, sőt nem egy embernek a halálát okozzák közben.

Ha ez a blog egyetlen embert is rávesz, hogy a tudományos gyógymód helyett a közismerten haszontalan C vitaminos kúrával próbálkozzon, akkor a szerző potenciális gyilkos.

Mojzes Pál (törölt) · http://mpgondolatok.blogspot.hu/ 2014.08.10. 12:09:12

Én is nagy vitamin hívő voltam, amíg egyszer csak ugyanúgy rottyra nem mentem mulitvitaminokkal is mert lelkileg szarul voltam, szerintem a legtöbb betegség lelki eredetű(ha nem az összes...).A megfelelő mennyiségű vitamin, ásványi anyag, makro tápanyag a jó, amikor kitapasztalod mire van szüksége a szervezetednek..nos ez pedig évek munkája szvsz.Ettől függetlenül a vitamin készítmények nem az ördög művei mert nem biztos, hogy mindég be tudod vinni kajából a megfelelő mennyiséget,de nem kell őket úgy szedni ahogy a dobozra van írva.A gyártóknak az az érdekük , hogy vedd, nagyon nem érdekli őket, hogy kiüríted a nagy részét az "ajánlott" mennyiségnek ;).Téli, náthás, infulenzás időszakban a nagyobb adag C lehet nem rossz megoldás, van akinek beválik, persze a háziorvos se mondja, hogy vegyél a patikában x gramm aszkorbint mert abból nem megy Svájcba konferenciára...;)

Asakura Hao 2014.08.10. 12:12:18

Még szerencse, h ez a lenkei-féle szcientológus sarlatán se a piacból él ugye? :D

Amúgy meg $pi$ fogalmazta meg a legjobban:
"Ha ez a blog egyetlen embert is rávesz, hogy a tudományos gyógymód helyett a közismerten haszontalan C vitaminos kúrával próbálkozzon, akkor a szerző potenciális gyilkos."

bekestobbsegg 2014.08.10. 12:13:08

Vigyázat, beindult a szcientológus lobbi!

Gera 2014.08.10. 12:16:35

@VogelZsigmond: Nem kell feltenni semmit, teljesen nyilvánvaló a mérésekből. Abban persze teljesen igazad van, hogy embere válogatja, ez a kísérlet egészséges fiatalokon zajlott, biztosan van olyan ember, akinek több c vitamin kell, de annak nagyjából zéró esélye van, hogy több ezer százalékkal több.

bekestobbsegg 2014.08.10. 12:19:06

A tanulmányról hazudik, itt egy részlet belőle:
"In the current study, published in JAMA Internal Medicine, the investigators followed over 23,000 Swedish men who were between 45 and 79 years old in 1997 up to the year 2009. None of them had kidney stones at baseline.

Close to 900 of the men took 1,000-milligram doses of vitamin C, and 3 percent of them (31 men) later had kidney stones. Less than 2 percent of those in the rest of the group developed kidney stones.

The researchers adjusted for factors which could undermine the reliability of the findings, such as education levels, ages, and body weights.

They revealed that those men who received the high-dose supplements had an elevated kidney stone risk ranging between 1.7 and 2.2 times.

The authors point out that there are no significantly proven reasons for any person to take such large amounts of vitamin C. The results of the study do not apply to vitamin C that comes from food."

Gera 2014.08.10. 12:20:26

@Gera: Ennek a méréssorozatnak a konklúziója az, hogy napi 200mg az ajánlott, 400mg felett nem várható semmilyen érdemi eredménye és 1000mg felett ártalmas lehet. Napi rendszerességű bevitelről van szó persze.

VogelZsigmond 2014.08.10. 12:22:07

@Gera: De ha nem kell feltenni semmit mert a kutatasbol nyilvanvalo, akkor miert van az, hogy 100 kulonbozo orvos 100 kulonbozo dolgot mond rola?
Es en most nem a kuruzslokrol beszelek, hanem az orvosokrol...
Meg azok is utik-verik egymast ebben a temaban.
Ne erts felre, en most aztan tenyleg nem koztozkodni akarok, de ez teny!

He meg ott a C-vitamin "bibliaja" leirva a neten, kutatasokkal igazolva, akkor miert nem azt hasznalja mindenki?

sanyix 2014.08.10. 12:24:44

ez a lenkei véletlenül nem szci? úgy tudom hogy az. Innentől kezdve a véleménye nem sokat ér :D

$pi$ 2014.08.10. 12:31:40

@VogelZsigmond: "100 kulonbozo orvos 100 kulonbozo dolgot mond rola?"...

"Ne erts felre, en most aztan tenyleg nem koztozkodni akarok, de ez teny!"

Akkor nem fog gondot okozni, hogy valami bizonyítékot hozz rá, ugye? Nyilván nem te kérdeztél ki legalább 100 orvost... szóval hol van a 100 különböző dolog, amit a 100 orvos mondott?

VogelZsigmond 2014.08.10. 12:37:57

@$pi$: Mire hozzak binyitekot? Arra, hogy ha megkerdezem a korzeti orvost akkor az teljesen mast mond, mint a belgyogyaszom? A diplomas gyogyszeresz meg ezeket nezi hulyenek kozben? A C-vitamin "atyja" meg az eddig emlitett harom kulonboz ember velemenyere is szart es kb 4000 mg C-t szedett naponta? Erre hozzak bizonyitekot?
Vagy most nem ertelek...

Gera 2014.08.10. 12:38:33

@VogelZsigmond: Ezek egyszerű mérések, nincs semmiféle elmélkedés.

$pi$ 2014.08.10. 12:41:20

@VogelZsigmond: "Vagy most nem ertelek... "

Mit nem értesz? Ezt mondtad:

"100 kulonbozo orvos 100 kulonbozo dolgot mond"

Én erre ezt mondtam: "hol van a 100 különböző dolog, amit a 100 orvos mondott? "

Egyszerű. Tettél egy állítást, azt mondtad ez tény. Mivel tudod bizonyítani?

Teljesítményfokozó sporttáplálkozás · http://teljesitmenyfokozosporttaplalkozas.blog.hu/ 2014.08.10. 12:42:48

@VogelZsigmond: A legtöbb orvos nem olvas angolul szakirodalmat. Ahogyan egy villanyszerelő sem. Az új generáció szerencsére már ezt is tanulja, a fiatalok.

Az átlag sebész, háziorvos (vagy dietetikus) annyit tud amit kötelező továbbképzéseken hall.

@Alick: Vizsgálták, van amire hathat. De a C-vitaminnál ezerszer hatékonyabb természetes daganatgátlók léteznek. A C-vitamin a tájékozatlanok vitaminja.

Megfázás ellen már régóta D-vitamint szednek a tájékozottabbak. Rák megelőzésre is. ÉS MÉG EZ SEM 100%-osan IGAZOLT!

Itt van angol-magyar szakirodalom:

teljesitmenyfokozosporttaplalkozas.blog.hu/tags/D-vitamin

VogelZsigmond 2014.08.10. 12:43:02

@$pi$: Te olvasod amit irok? Vagy csak kotozkodsz?
Most azt akarod, hogy menjek el a belgyogyaszomhoz, meg a korzeti orvoshoz, meg a patikushoz, es hozzak hagfelvetelt rola??

Sztm neked a 100-as szam szurja a szemedet.
Az csak egy koltoi tulzas volt. Azt azert gondolom tudod mi?

$pi$ 2014.08.10. 12:44:59

@VogelZsigmond: "A C-vitamin "atyja" meg az eddig emlitett harom kulonboz ember velemenyere is szart es kb 4000 mg C-t szedett naponta? Erre hozzak bizonyitekot?"

Hány tudományos vizsgálat volt előtte a C vitamin hatásáról? És azóta?

athenee 2014.08.10. 12:45:55

Elképesztő primitivizmus - A köztudottan ezotéria-mániás, tanulatlan Balázs az összetegeződő szcientológus kapcsolataival a minden tudományos hátteret nélkülöző elméleteket terjesztik a kereskedelmi rádióban, hogy aztán beteg emberek elutasítsák az életmentő kezeléseket. Balkán, az vagyunk, mély sötét Balkán.

$pi$ 2014.08.10. 12:48:04

@VogelZsigmond: "Az csak egy koltoi tulzas volt. Azt azert gondolom tudod mi? "

Szóval nem igaz. Ok, rendben. Tehát nem tudod, hogy mit mondanak az orvosok, mert csak kettőt kérdeztél meg.

"belgyogyaszomhoz, meg a korzeti orvoshoz, meg a patikushoz, es hozzak hagfelvetelt rola??"

Nem kell, elég lesz, ha leírod, hogy mit mondtak. Aztán meglátjuk, hogy tényleg különböző, egymásnak ellentmondó dolgokat mondtak -e.

VogelZsigmond 2014.08.10. 12:48:26

@$pi$: Te most nem olvasod amit irok, vagy csak a 100-as szamra amit irtam verszemet kaptal? :)
Az csak egy koltoi tulzas volt. De azt azert gondolom tudod mi!?
Most nem ertem mit varsz tolem? Hogy menjek egy a korzetimhez, a belgyogyaszhoz meg a gyogyszereszhez, es vegyem fel diktafonra amit mondanak es kuldjem el neked?

De egyebkent mindegy is. Valoszinuleg a kerdesem kotozkodes meg okoskodas nelkul megvalaszolasra kerult egy masik kommentlo altal.

Amit persze elkepzelheto... Nem olvasnak angol szakirodalmat.
Latod ez ilyen egyszeru lett volna...

VogelZsigmond 2014.08.10. 12:50:50

Bocsi, nem jelent meg a komment percekig. Azt hittem, hogy nem ment at.

Eleg lesz ha csak egyszer porogsz be a tenyeken amit nem vagy kepes elfogadni. :)

De en befejeztem az itt kommentalast, mert a hangfile automatikus lejatszasa minden egyes komment utan kurvara idegesit.

$pi$ 2014.08.10. 13:00:40

@VogelZsigmond: "Amit persze elkepzelheto... Nem olvasnak angol szakirodalmat.
Latod ez ilyen egyszeru lett volna... "

Jah, most meg nem olvasnak angol szakirodalmat. Ezt viszont egészen pontosan 0 orvosra alapuló tapasztalaok alapján jelentetted ki.

Azt, hogy a C vitaminnal nem lehet rákot gyógyítani 1978-as vizsgálatokból már tudhatjuk. Szerinted az azóta eltelt cirka 36 év alatt a magyar orvostudomány nem jutott odáig, hogy ezt lefordítsák? Vagy mondjuk ez a tény beleegye magát a magyar orvosképzésbe?

Az ég szerelmére még in is tudtam, hogy nem lehet C vitaminnal rákot gyógyítani, akkor hogy a csodába lehetne, hogy minden orvos mást gondol erről?

Én speciel megkérdeztem egy orvost a masszív vitamintúladagolásról. Azt mondta, hogy vitaminja válogatja, van amelyiktől csak jó drága lesz a vizeletem, másoktól meg súlyos vitamintúladagolást kapok, de használni nem fog az biztos.

De ez persze nem számít, ez csak egy orvos volt.

jack1 2014.08.10. 13:01:40

Létezik egy újdonság a c-vitamin piacon, amely mellékhatások nélkül, akár 93%-ban felszívódhat. Hatékonysága vetekszik az intravénás kezeléssel. Van erről tapasztalata valakinek?

www.novocplus.hu/

Teljesítményfokozó sporttáplálkozás · http://teljesitmenyfokozosporttaplalkozas.blog.hu/ 2014.08.10. 13:12:34

@jack1: Ez butaság. Alacsony a termékben dózis, ezért nincs értelme ezzel alkalmazni. Ennyi erővel Bioperint is rakhatnának mellé, az is hatásos lehet a felvételnél.

Teljesítményfokozó sporttáplálkozás · http://teljesitmenyfokozosporttaplalkozas.blog.hu/ 2014.08.10. 13:13:22

@jack1: Tápanyagok 1 kapszulában:
C-vitamin 300mg 375%RDA
Csipkebogyó kivonat 20mg
Citrus bioflavonoidok 20mg

Ennyit hagyományosan is fel tudunk venni.

Teljesítményfokozó sporttáplálkozás · http://teljesitmenyfokozosporttaplalkozas.blog.hu/ 2014.08.10. 13:34:48

@jack1: Megjegyzés: A módszer maga jó, ez egy viszonylag új trend. De van már modernebb.

kuki123 2014.08.10. 13:37:44

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Még mindig jobb mint a vesekő :)

Azt figyeltem meg egyébként hogy ha pl hétfőn beveszed, akkor kb kedd délre ürülhet ki teljesen (valszeg nem teljesen, azért valamennyi mindig marad a szervezetben)

szóval náthás időszakban mondjuk szerda csütörtök reggel veszem be a következőt.

Nyáron meg gyümölcs :)
paprika stb

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.08.10. 13:56:27

@kuki123:

Na ja, vesekövet akartam írni. :D

A nátha és a megfázás egyéb következményei többnyire vírusfertőzés eredményei. Az orvos felírja az ilyenkor szokásos antibiotikumot, ami megelőzi, hogy a legyengült szervezetet megtámadják a szokásos bacillusok is.

A C vitaminnak itt sincs sok szerepe, mert az immunrendszert nem tudja erősíteni - ahogy más sem. Még az immunstimulánsok sem erősítik, hanem csak aktiválják, "kiprovokálják" az immunreakciót.

A vitaminok, így a C vitamin szerepe kimerül abban, hogy megelőzi a szervezet vitaminhiány okozta legyengülését.

Teljesítményfokozó sporttáplálkozás · http://teljesitmenyfokozosporttaplalkozas.blog.hu/ 2014.08.10. 14:02:40

@Kovacs Nocraft Jozsefne: A D-vitamin tudja, védő fehérjék nyálkahártyában történő expresszió fokozásán keresztül. Immunmodulálás is létezik.

A D-vitamin-szint 37,5–50 nmol/l-ről 75–100 nmol/l-re történő emelése, a rendelkezésre álló adatok alapján, az összes daganat gyakoriságát 35%-kal, az INFLUENZÁS megbetegedések számát 90%-kal csökkentené.

(Forrás: Orvosi Hetilap, Volume 153, Supplement 2, 2012. május 29., DOI 10.1556/OH.2012.29410)

Bővebben is érdekel valakit?

Shíva 2014.08.10. 14:05:41

Vitamin- C-Plus

A kémiai neve aszkorbinsav.
1970-ben kísérleteket végeztek az aszkorbinsavval kapcsolatban, hogy milyen hatással van az egészségünkre. Ezek a dokumentumok körbejárták a világot.

A C-vitamin vízben oldódó és a bél nyálkahártyáján keresztül szívódik fel és a vérkeringésbe bejutva ellátja az egész testet.

Nagyon sok C-vitamin van a piacon különböző formában (Mineral- Ascorbaten, Glyceraten, Palmitaten stb.), ezek sok esetben drágák, de ami nem azt jelenti, hogy előnyösebbek. Teljesen mindegy, hogy melyiket próbáljuk ki, az a fontos, hogy az aszkorbinsav olyan formában legyen benne, mely a szervezetünkben fel tud szívódni, és át tud alakulni, mielőtt az anyagcsere folyamatba bekerülne.
Minden olyan LIFE PLUS termék, melyben a C-vitamin benne van, egy olyan optimális PH értékkel van ellátva, mely a könnyebb felszívódást elősegíti a bélrendszerben.
A LIFE PLUS C Vitaminját más szerves anyagokkal kombináltuk: szinergikus citrus-bioflavonoidokkal, acerolával, és cayenne-i borssal, valamint heszperidinnel és rutinnal.

A LIFE PLUS csak a legmagasabb minőséget és a legtisztább formáját használja fel a C Vitaminnak.

C Vitaminunk nem szintetikus (amint azt sok ember gondolná), hanem egy természetes fermentáción (erjedésen) megy keresztül, mint pl. a joghurt, a bor és a sajtok készítésénél.

Tehát a LIFE PLUS Vitamin-C-Plus terméke BIO aszkorbinsav, olyan természetes formában, mint ahogy az a gyümölcsökben, zöldségekben is megtalálható.
A LIFE PLUS C- vitaminja 100%-ban felszívódik. Nem 1000 mg-ből csak 85 mg, hanem 500-ból 500 mg.
Németországban több millióan fogyasztják ezt a terméket. Itthon? 200 ember körül.
Ha érdekel, írj.

átlátó 2014.08.10. 14:09:51

..és akkor még nem említettük a Vargha "módszerereket"...az egyik az, hogy közismert emberekkel "fotolódzkodik" a lelkem, - például Yoko Ono és egyéb hazai celebek, a képeket kiteszi a váróban...és ettől lesz hiteles aranyember ez a hintaló is.

Alick 2014.08.10. 14:17:35

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "A nátha és a megfázás egyéb következményei többnyire vírusfertőzés eredményei. Az orvos felírja az ilyenkor szokásos antibiotikumot"

Szerencsére ma már egyre kevésbé írnak fel antibiotikumot szimpla megfázásra... mindig felépülhet egy-egy rezinsztensebb törzs és mellesleg a gyógyszerkasszának sem tesz jót.

HaCS 2014.08.10. 14:21:11

@Shíva:

"C Vitaminunk nem szintetikus (amint azt sok ember gondolná), hanem egy természetes fermentáción (erjedésen) megy keresztül, mint pl. a joghurt, a bor és a sajtok készítésénél."

Hogy mi megy keresztül micsodán???

Alick 2014.08.10. 14:26:34

Klinikuai tanulmányok a C vitamin adagolással kapcsolatban... az a helyzet, hogy a szűk (kiátlagolt eredményű) vizsgálati kontextus miatt inkább jelzésértékűnek lehet ezeket tekinteni, mintsem egyénileg mértékadónak.

Persze a teljes releváns élettani mátrixot felvenni és kistatisztikázni jóval macerásabb lenne és egy mai bivalyerős PC-n Matlab-bal akár órákig is számolgatna...

A megvalósult amerikai ólom.. 2014.08.10. 14:26:46

@athenee: Nehogy azt hidd hogy nyugaton ez nincs jelen. Az ezotéria, és a homeopátia az egész világon nagy üzlet. Elég csak Richard Dawkins dokumentumfilmjeire gondolni..

Alick 2014.08.10. 14:28:30

@HaCS: ennél normálisabb info lenne, hogy tartalmazza (?) azokat az enzimeket, amelyek a C vitamin hatékony felszívódásához szükségesek.

Shíva 2014.08.10. 14:29:28

@HaCS: Szénhidrátok lebontását jelenti, amelyet mikroorganizmusok (élesztők, penészek, baktériumok) végeznek, hogy saját élettevékenységükhöz energiát termeljenek. Az energia a fotoszintézissel megkötött napenergiából származik, mert a növényekben az energiatárolás zömmel szénhidrátokban történik.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.08.10. 14:36:00

@álfirkász:

"kár, hogy már ősemberekben is találtak rákos elváltozásokat, kis kretén."

Figyu, baromarc!

Kezeletlen, folyamatos gyulladások is okozhatnak rákos elváltozást a szövetekben.

Ez minket ugye a pennicilin és a képalkotó eljárások feltalálása óta nem annyira fenyeget, míg az ősembert nagyon is fenyegette. Persze az ősember ettől még nem a rákmegelőző állapotba, hanem konkrétan a gyulladásba halt bele.

Úgyhogy:

Aki MA nem eszik élelmiszeripari hulladékot, és nem gyűlöli az emberiséget, annak NEM rákosodik el a teste.

Te meg nyugodtan belebújhatsz a seggembe. Addig is egyél sok élelmiszeripari hulladékot, és gyűlöld az emberiséget, ahogy eddig is tetted.

2014.08.10. 14:38:59

@na__most__akkor: teljesen egyetertek!
Arrol nem is beszelve, milyen idegesito mikor elindul a szovegeles, en meg panikolva probalom kitalalni melyik tab-on szol...

Teljesítményfokozó sporttáplálkozás · http://teljesitmenyfokozosporttaplalkozas.blog.hu/ 2014.08.10. 16:05:23

@jack1: Nem kapható még itthon.

@Shíva: Módosított mikrobák, biotechnológia? Természetes A NÖVÉNYI FORRÁSBÓL KIVONT FORMA LENNE.

pucros 2014.08.10. 16:06:21

A nagy dózisú C-vitaminos rákterápiának semmi köze sem a C-vitamin szedéséhez, sem ahhoz, ahogy a szervezet általában hasznosítja a C-vitamint.
Intravénásan töltik, és egész más a hatásmechanizmusa.

A rákmegelőzésben talán van valami szerepe a normál C-vitamin szedésének, de ahhoz a D3 vitamin sokkal fontosabb.

Alick 2014.08.10. 16:23:27

@Teljesítményfokozó sporttáplálkozás: "Az átlag sebész, háziorvos (vagy dietetikus) annyit tud amit kötelező továbbképzéseken hall."

És ehhez hozzá lehet venni, hogy az orvosi szakirodalom még mindig egy szűkebb terület a biológia ágazataihoz képest, ahonnan az eredményeket alkalmazott eljárásokká alakítják...

Teljesítményfokozó sporttáplálkozás · http://teljesitmenyfokozosporttaplalkozas.blog.hu/ 2014.08.10. 16:27:55

@Alick: Az orvosi szakirodalom ma már nem szűk, az 'omika tudományágak megszületésével. A biológia kutatásaihoz az orvos biológus és más szakmák hozzáférést adnak, naprakészen.

hu.wikipedia.org/wiki/Omika

Egy tájékozott egészségügyi szakember már gén szinten tud kezelni. Egy dietetikus is. Főleg ha van pénz.

Shíva 2014.08.10. 16:35:42

@Teljesítményfokozó sporttáplálkozás:
Itthon nem lehet kapni, de meg tudod rendelni. Londonból, házhoz!

Teljesítményfokozó sporttáplálkozás · http://teljesitmenyfokozosporttaplalkozas.blog.hu/ 2014.08.10. 16:36:29

@Alick: Viszonylag persze szűk, de a 20 -30 évvel korábbihoz képest sokkal nagyobb az átjárás az egyes területek között.

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2014.08.10. 18:43:42

@polyvinyl:
1. k u r v a a n y á d, az volt barom, amikor téged összehozott az ügyfelével
2. épp a magadfajta f a sz f e j e k jönnek állandóan azzal, hogy a rák azért van mert... közben fingotok sincs az egészről.
Szóval kuss!

Liba Tóni 2014.08.10. 18:49:03

Nem C-vitamint kell szedni, hanem egészségesen étkezni sok zöldséggel. A nagy mennyiségű pizzához és a hamburgerhez hiába szed az ember C-vitamint, attól még könnyebben megbetegszik az egészségtelen táplálkozás következtében.

ideasz 2014.08.10. 18:49:09

Na. C-vitamin van a lóban..
Együnk lovat!

spinat 2014.08.10. 18:57:57

nem olvastam még végig a kommenteket, de a poszt állításával szemben a kutatások épp azt mutatták ki, hogy a túlzott, tablettás/poros, tehát nem gyümölcs formájában bevitt vitamin növeli a rák valószínüségét.

spinat 2014.08.10. 19:48:39

na most végigolvastam. Hihetetlen, hogy 100 fölötti komment közül csak egynek jutott eszébe, hogy gyümölcsöt, zöldséget kéne enni.

spinat 2014.08.10. 19:51:12

@polyvinyl: gondlom nem biológus vagy, vagy orvos. Nem merülnék bele az élö sejt müködésének részlteibe. A emberi szervezetben naponta 50 rákos sejt jön létre. Az a csoda, hogy csak ilyen ritkán lesz belöle rákos megbetegedés.

spinat 2014.08.10. 19:52:31

@pucros: és az aszkorbinsav honnan tudja, hogy ö most intravénás?

spinat 2014.08.10. 19:56:23

@subabubba: nekem is feltünt már, hogy a szekrényben a mikro reggel nem ott állt, mint elötte este.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.08.10. 21:05:51

@spi.nat

Édeske, szállj le a magas lóról, mielőtt arcra esel! Nem kell, hogy a kedvemért belemerülj az élő sejt működésébe, ugyanis tisztában vagyok vele.

Az KÖZTUDOTT, hogy a testünkben a sejtosztódás "selejtjeként", a DNS szál hibás másolása miatt naponta SOK hibás működésű sejt jön létre - bár azt nem tudom, honnan veszed, hogy a számuk KEREKEN ötven :D

Ám az nem CSODA, hogy "csak ilyen ritkán" lesz belőle rákos megbetegedés, hanem annak köszönhető, hogy az EGÉSZSÉGES szervezet felismeri és megsemmisíti a hibás működésű sejteket.

Mi kell ahhoz, hogy erre képes legyen a szervezet?

- a lehető legkevesebb stressz, hiszen a stressz gyengíti az immunrendszert

- egészséges táplálkozás, hogy mindenből kapjon a szervezet, amire szüksége van, és lehetőleg minél kevesebbet kapjon azokból az anyagokból, amik károsítják a működését, beleértve azt is, hogy mutációt okozhatnak az osztódó sejtekben, vagy plusz energiát, erőforrásokat von el a fontosabb feladatoktól a semlegesítése

Tehát ott vagyunk, amit az első kommentemben írtam: nem szabad ipari hulladékot enni ÉS kerülni kell azokat a lelkiállapotokat, amik a test működését is gyengítik. A folyamatos elégedetlenkedés, irigykedés, gyűlölködés pontosan ilyen.

Azt nem írtam, hogy alkoholizálni, dohányozni se kellene, mert mindkettő odatesz a DNS-lánc hibátlan lemásolásának rendesen, és fel kellene hagyni azzal is, hogy ipari méretekben kenjük magunkra, tömjük magunkba a vegyszereket.

Az ősember meg a dínók rákbetegségét idecibálni meg nincs értelme.

Ha az ősember-populációkban olyan gyakori lett volna a rák, mondjuk 1000 lakosra vetítve, mint a mai jóléti társadalmakban, mindjárt a történet elején kihalt volna az emberiség, mert gyorsabban hullottak volna a rák miatt, mint mondjuk a vérmérgezéstől.

De hajrá, tessék ájuldozni azon, hogy a C vitamin csodát tesz!

Talán az a szegény színész se halt volna meg rákban, ha ez a poszt egy hónappal korábban jelenik meg. (Dehogynem.)

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.08.10. 21:09:08

Ebben a blogban nem lehet választ írni olyan nickeknek, amikben egymás után vannak a p, i, n, a karakterek :D

Teljesítményfokozó sporttáplálkozás · http://teljesitmenyfokozosporttaplalkozas.blog.hu/ 2014.08.10. 21:21:48

@polyvinyl: Nem haltak volna ki - a rák az idős kor, több sejthiba eredménye. Ez a szaporodóképes női kor után gyakori.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2014.08.10. 21:22:44

@pukancs:

"3. nincs két azonos rák már itt bukik a teória

Ha rákos vagy tökmindegy, neked lőttek.
Ez egy állapot a halál előtt."

Ellentmondasz magadnak is. Egyébként bizonyos ráktípusok kiválóan gyógyíthatók, másoknál meg tényleg minimális a remény a gyógyulásra.

Teljesítményfokozó sporttáplálkozás · http://teljesitmenyfokozosporttaplalkozas.blog.hu/ 2014.08.10. 21:24:32

@Teljesítményfokozó sporttáplálkozás: *más okok mellett

A kevés stressz nem segít, elég stressz kell. Nem túl sok, nem túl kevés.

Ez a baj a tájékozatlan emberekkel polyvinyl. Nem ismerik Selye János évtizedekkel korábbi munkásságát.

en.wikipedia.org/wiki/Hans_Selye#Work_on_stress

flamer 2014.08.10. 21:29:26

@Son of White Horse: Pauling soha nem produkált olyan kutatásokat, amik alátámasztották volna az igazát.
Egyébként meg csak azért, mert okos volt, nem lett tévedhetetlenné, a kvázi-kristályokat is benézte, pedig az - a C vitamin élettani hatásaival ellentétben - a saját szakterülete volt.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2014.08.10. 22:11:35

@polyvinyl:

Nyilván ezért lesznek rákosok csecsemők is.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2014.08.10. 22:12:26

@tivA:

Én lenémítottam a gépet, aztán szövegeljen magában.:P

dani27bpbp 2014.08.10. 22:30:46

Jó Közérzet Központ

jkvitamin.hu/

Itt vegyetek C vitamint. 30 db 1000 mg-os ha 5-nél több dobozzal veszel 450 Ft/doboz.

eßemfaßom meg áll 2014.08.10. 22:43:06

Aszkorbinsavat borászati szakboltban kell venni, kilója 2ezer pénz, postával együtt kilója 3ezer, így 1000mg c-vitamin 3ft, nem 15Ft mint egyel feljebb

Lővenbrau 2014.08.10. 22:45:23

Ha stressz rákot okozhat, akkor nekem csengettek... Pedig csak végigolvastam a hozzászólásokat.Megyek, beszedek még két sört, az abban lévő B vitamin oldja stresszt. Bizonyíték, nem ígéret..

eßemfaßom meg áll 2014.08.10. 23:00:46

@sp inat: "Hihetetlen, hogy 100 fölötti komment közül csak egynek jutott eszébe, hogy gyümölcsöt, zöldséget kéne enni."

Ja, 1kg zöldpaprikában van 1,25g c-vitamin

1kg zöldpaprika ára amikor olcso akkor 200ft amikor nincs szezon akkor 4-5-600Ft

1,25g c-vitamin ára porban 3,5Ft

1kg almában van 50mg

kilószámra kell a zöldségeket gyümölcsöket enni minden nap ha abból akarja valaki fedezni a minimális c-vitamint.

Püspök utcai gombaszedő · http://valogatott.blog.hu 2014.08.11. 01:23:28

www.newscientist.com/article/dn24966-more-harm-than-good-antioxidants-defend-cancer-in-body.html

Ez alapján még az is könnyen meglehet, hogy a C vitamin bizonyos ráktípusokon ront. És akkor ez már jóval több elkeseredett emberek cinikus kihasználásánál.

Meleg Sándor · http://alimento.blog.hu/ 2014.08.11. 07:13:39

Üdv!

Több tanulmány foglalkozik a kérdéssel, ez egy viszonylag jól feldolgozott terület. Étrendi úton komoly C-vitamin vérszintet nem lehet elérni. Az étrend-kiegészítőkben lévő C-vitamin kb. 2-500 mg/nap adagban elér egy vérszint plafont, fokozatosan csökken a felszívódás és emelkedik a vesén keresztüli kiürülés.
Az extrém magas orális bevitellel elvileg áttörhető a "plafon", de ehhez komoly bevitelre van szükség, mondjuk óránként 1-2 grammra.
Viszont azokban a vizsgálatokban, ahol sikeres daganatellenes hatást mutattak, olyan vérszintet kellene elérni, ami csak és kizárólag intravénás (IV) formában vihető be. És ez sem egyformán hat különböző daganat-típusokra, egyes sejtek jól reagáltak, mások szinte alig - tehát ez sem univerzális rákgyógyszer. Legjobb esetben egy jó kiegészítő terápia lehet belőle.
A nagy dózisú C-vitamin prevenciós hatása külön kérdés, erre vonatkozóan szinte nincs is releváns információ.

Vincente82 2014.08.11. 08:40:12

@VogelZsigmond: Nem csak az élvezeti érték. Akinek amúgy is gyomorsav problémái vannak, meg fekélygyanús, annak nem célszerű az aszkorbinSAVat á lá natúr leküldeni a gyomrába. Ebben az esetben célszerűbb egy bevont tabletta, vagy egy bélben oldódó kapszula.

2014.08.11. 08:55:27

Hihetetlen köcsögség ezt a baromságot terjeszteni, ami konkrétan emberek életeit veszélyezteti. Lenkei egy sarlatán, aki kihasználja az emberek hiszékenységét saját üzleti céljai érdekében.

Vincente82 2014.08.11. 09:02:59

Az alábbi klinikai vizsgálatokban per os és iv is vizsgálták a nagydózisú (10g/nap) C-vitamin hatását rákos betegeken. Nem volt különbség a túlélésben.
N Engl J Med. 1979 Sep 27; 301(13):687-90.
N Engl J Med. 1985 Jan 17; 312(3):137-41.
Proceedings of the American Society of Clinical
Oncology 2:92, 1983.

Az alábbi vizsgálatoban pedig a C-vitamin rákmegelőző hatását vizsgálták különböző ráktípusok esetén összességében több, mint 20.000 emberen, és nem volt eltérés. Igaz, itt napi 500 mg volt a dózis.
JAMA. 2009;301(1):52.
J Natl Cancer Inst. 2009;101(1):14.

eßemfaßom meg áll 2014.08.11. 10:11:13

@Vincente82: tényleg van mérhető savasságváltoztató hatása a gyomorban levő tömény sósavba bejutó pár10 mg aszkorbinsavnak?

LHedvig 2014.08.11. 13:03:05

Bocsánat, kicsit összekeverted. 100 g ascorbinsav a patikában 1.000.-Ft és adnak is annyit. Ugyanennyibe kerül a DM-ben is, a webáruházakban olcsóbb és többet is lehet venni. Limonádéban nagyon finom citrom helyett, 1 késhegynyi kb. 800-1000 mg.

Vincente82 2014.08.11. 14:58:03

@eßemfaßom meg áll: Pár 10 mg nem, de ha valaki napi 10 g-t, vagy többet fogyaszt, akkor az már kellemetlen panaszokat is okozhat. (Lásd még az arra érzékenyeknek a gyümölcs-, ill. zöldség- (pl. paradicsom) fogyasztás is savproblémákat okoz.)

eßemfaßom meg áll 2014.08.11. 16:35:39

ja persze, végülis a víznak is van halálos dózisa

Lordhell 2014.08.12. 01:42:55

@eßemfaßom meg áll:
kétlem, hogy összeállna királyvízzé :D. Szerintem nem löki meg pH tartományt olyan vészesen maximum 0, pár tizedet vagy századot.

Erich · https://www.youtube.com/channel/UCWAisSU8mRSILGzT-ShWNLQ 2015.09.14. 11:13:35

Használják ma a 40e mg-os C vitaminos injekciót intravénásan és gyógyúlnak meg a betegek.Sőt, ennél magasabb dózisban a gyógyulás ideje is gyorsabb.
süti beállítások módosítása