Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Llama oculis, Llama oculis caerula

Lámaszeme

Random posztok

Woody Allen aranyköpések - Élet és halál

2013. december 16. 18:00 Averin

Élet és halál

Az egyetlen bajom az életemmel, hogy nem valaki más vagyok.

  1. Az élet dolgait két részre osztom: rettenetesre és nyomorúságosra.
  2. Megkérdezték tőlem, hogy szeretnék-e tovább élni az emberek emlékezetében, de én tulajdonképpen a saját nappalimban szeretnék tovább élni.
  3. Rosszabb dolgok is vannak a halálnál: aki valaha is együtt töltött egy estét egy biztosítási ügynökkel, tudja, hogy mire gondolok.
  4. A dolog lényege, azt hiszem, hogy ne úgy gondoljunk a halálra, mint valaminek a végére hanem inkább úgy, mint a költségcsökkentés egészen hatékony módjára.
  5. Mi van akkor, ha minden csak illúzió, és semmi sem létezik? Ez esetben határozottan sokat fizettem szőnyegemért.
  6. Nem félek a haláltól, egyszerűen csak nem szeretnék akkor ott lenni, amikor bekövetkezik.
  7. Az élet nem a művészetet utánozza, hanem a rossz tévéműsorokat.
  8. Megélheted a száz évet, ha lemondasz mindarról, ami miatt megérné megélni a száz évet.
  9. A halálhoz fűződő viszonyom változatlan: erősen ellenzem.

A bejegyzés trackback címe:

https://lamaszeme.blog.hu/api/trackback/id/tr305690005
süti beállítások módosítása