Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Llama oculis, Llama oculis caerula

Lámaszeme

Random posztok

Woody Allen aranyköpések - Egyéb - 1. rész

2013. december 18. 14:00 Averin

Egyéb - 1. rész

Sohasem akartam a karrierje útjában állni. Hogyan is kívánhatnám egy hozzá fogható szépségű lánytól, hogy otthagyja a roncsderbit?

  1. Osztrigát pedig nem eszem. Az én ételem legyen halott – ne beteg, ne sebesült – halott!
  2. Érdekes arca van. Érdekes, hogy ez egy arc.
  3. Az arca olyan volt, mint Louis Armstrong hangja.
  4. Részt vettem egy gyorsolvasó-tanfolyamon. A Háború és békét nem egészen 20 perc alatt olvastam el. Az oroszokról szól.
  5. Sohasem lennék egy olyan klubnak a tagja, amelyik elfogadna engem tagjának.
  6. Aki korán kel, az igen.
  7. Az agyam a második legkedvesebb szervem.
  8. Valószínűleg túl lassú vagyok. Nemrég elütött egy autó, amit két ember tolt.
  9. Könnyű boldognak lenni, ha semmi más gondod nincs az életben, minthogy mennyi nyálat eressz ki a szádon.
  10. Beültem egy étterembe, ahol minden fogást M.E.F. áron számláztak: Más Emberek Fizetése szerint.
  11. Chaplin, indulásából következően, fantasztikus akrobata képességekkel érkezett a filmiparba. Nekem nincs ilyen hátterem. Nekem a szöveg az erősségem – a bemondásaim valószínűleg jobbak, mint Chaplinéi.
  12. A kenyérpirítóm gyűlöl engem...
  13. Ha újra születnék, inkább néger kosárlabdázó szeretnék lenni.
  14. Egy bizonyos nőtípus kedvel engem. Az a típus, aki legalább egyszer már felvágta az ereit. A nőkre tett hatásom egyenesen arányos azzal, ahányszor már öngyilkosok akartak lenni.
  15. Negyedórán belül el akartam venni feleségül... Fél órán belül már eszembe se jutott, hogy ellopjam a retiküljét.
  16. Kiraboltam egy hentesüzletet, száztizenhat borjúszeletet zsákmányoltam, de aztán neki kellett vágnom, hogy köretet is szerezzek.
  17. A fiúk napjában egyszer kaptak meleg ételt: egy kondér gőzt.
  18. A főiskolán a metafizika órán puskáztam: belenéztem a mellettem ülő fiú lelkébe.
  19. Soha életemben nem keveredtem bajba, mindig az alkalomhoz illő ételeket ettem.
  20. Annyira csúnya, hogy ha a szótárat kinyitod a „csúnya” szónál, az ő fényképét találod.
  21. Ha nem lennének zsebtolvajok, nulla lenne a nemi életem.
  22. Egyszer annyira depressziós voltam, hogy elhatároztam, leugrok a tizedik emeletről. Erre hoztak egy lelkészt, aki azt mondta:„Elkészülni ........ vigyázz ....”
  23. Nálunk otthon én vagyok a főnök, a feleségem csak a döntéshozó.
  24. Nem vagyok olyan normális, mint amilyennek látszom.

A bejegyzés trackback címe:

https://lamaszeme.blog.hu/api/trackback/id/tr895696934
süti beállítások módosítása