Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Llama oculis, Llama oculis caerula

Lámaszeme

Random posztok

Viccözön

2014. január 17. 14:00 Cukor88

Beosztottnak a főnök: Tudja Kovács az a baj, h az okosak mindig kételkednek, a hülyék meg mindig mindenben holtbiztosak.
Beosztott: És ez tényleg így van főnök?
Főnök: Így hát!

Béla mit ettél hogy ilyen vörös a szemed?
Hegeszt ettem. 

A nők nem azt akarják hallani mit gondolunk, hanem azt amit ők gondolnak, csak mélyebb hangon...

Nem tudtam délben, hogy mi az a rettentő nagy hangzavar a konyhában, ezért kimentem és láttam, hogy zúz a pörkölt...

Katolikus hetek a McDonald's-ban:
Csokis shake: 300 Ft
Vaníliás shake: 300 Ft
Dicsértesshake: 200 Ft

Jancsi és Juliska fürdik a tóban. Juliska megszólal:
- Te Jancsi, biztos, hogy elsüllyedek, ha kihúzod az ujjad?

-Hol lakik a legtöbb cukiság??
-?
-Arizónában

Igor és Szása vesznek egy üveg vodkát.
Igor:
- Most a hátam mögé teszem a vodkát, és ha eltalálod, melyik kezemben van, akkor megisszuk, ha nem, akkor összetörjük és leszokunk. Na, melyik kezemben van?
Szása:
- Bal!
Igor:
- Gondolkozz, Szása! Gondolkozz!

A tehén egy bonyolult állat. De én megfejtem!

Mit csinál a zsiráf ha szemenköpöd?
Kirúgja alólad a létrát.

Miatyánk, ki vagy a mennyekben, én is kivagyok itt a földön.

A bejegyzés trackback címe:

https://lamaszeme.blog.hu/api/trackback/id/tr265760918

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Download site 2019.03.22. 07:47:21

Acetaminophen 5-325 manufacturers - How long does aderall stay in your system 20mg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása