Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Llama oculis, Llama oculis caerula

Lámaszeme

Random posztok

Tanár vs Szülő

2014. január 18. 10:00 Cukor88

Tanárok ellenőrző beírásai és a szülők válaszai.

- Fia az órán szőlőt evett.

- Kedves tanárnő, október van, mit egyen a gyerek, banánt?

- Kedves szülő, tájékoztatom, hogy Péter az étkezdében többször is kézzel evett evőeszköz helyett.

- Köszönöm a tájékoztatást, már tanul lábbal is.

 

- Tisztelt Szülők, a fiuk túl sokat foglalkozik a lányokkal.

- Tanárnő, kövezzen meg, de én ennek inkább örülök!

 

- Jancsika rendszeresen nem issza meg az iskolatejet.

- Kivégzéséről gondoskodom.

 

- Fia az órán állandóan beszél!

- Szerintem az anyjától tanulta. Mindkettőnek ellátom a baját!

 

- Értesítem a T. szülőket, hogy fiuk történelemkönyve lapokból áll.

- Ellenőriztük, valóban.

 

- Katika nem tud olvasni!

- Ha tudna, nem járatnám iskolába.

 

- T. Szülő! Leánya irodalomórán vihogott. Tanárnő

- Megdorgáltam. Akkor is vihogott.

 

- T. szülő, fia órán neveletlenül beszélt. Figyelmeztetem.

- Szülői válasz: Engem?

 

- Megkérném Önöket, hogy ismertessék meg gyerekükkel a kulturált

 vécéhasználat alapjait!

- Szülői válasz: Laci szerint ezt ön neki kevésbé cizelláltan mondta: Ne

 szarj az ülőkére, te hülye! Ez kulturált viselkedés?

A bejegyzés trackback címe:

https://lamaszeme.blog.hu/api/trackback/id/tr915761120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2014.01.19. 09:27:05

Hehe, nagyon jók! Egy volt kollégám azt mondta a gyerekeknek véletlenül hogy üljenek a margó szélére DD ( dolgozatíráskor a pad szélére kell húzódni a szomszédoknak)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.01.19. 09:37:25

bitang jók, főleg az utolsó. :D:D

jet set 2014.01.19. 09:42:34

Gondolom ezek szerinted vicces szülői válaszok. Szerintem meg nem.

- Fia az órán szőlőt evett.

- Kedves tanárnő, október van, mit egyen a gyerek, banánt? - Nem szúrom le a kölyköm, mert bunkón viselkedett, mert tanulja meg, hogy kell bunkón viselkedni. Örülj, hogy nem baszott pofán, tanárgeci!

- Kedves szülő, tájékoztatom, hogy Péter az étkezdében többször is kézzel evett evőeszköz helyett.

- Köszönöm a tájékoztatást, már tanul lábbal is. - Paraszt a gyerek, ahogy az apja is, volt kitől örökölni. Nehogy megtanuljon kulturáltan viselkedni. A romkocsmában a saját hányásában fetrengve sem fog majd késsel-villával enni, akkor meg nem mindegy?

- Tisztelt Szülők, a fiuk túl sokat foglalkozik a lányokkal.

- Tanárnő, kövezzen meg, de én ennek inkább örülök! - Na ez az egyetlen jópofa beírás.

- Jancsika rendszeresen nem issza meg az iskolatejet.

- Kivégzéséről gondoskodom. - A gyerek kólára van szoktatva, miért nem biztosít az iskola ingyen kólát?

- Fia az órán állandóan beszél!

- Szerintem az anyjától tanulta. Mindkettőnek ellátom a baját! - Vicces fater vagyok, beszólok a tancinak is, ahelyett, hogy a gyereket tanítanám móresre.

- Értesítem a T. szülőket, hogy fiuk történelemkönyve lapokból áll.

- Ellenőriztük, valóban. - rendetlen a kölyök, mi közöd van hozzá? Örülj köcsög, hogy a kályhába nem gyújtottunk még be vele, Gazsika meg nem lopta el a szomszéd könyvét.

- Katika nem tud olvasni!

- Ha tudna, nem járatnám iskolába. - Mert jó szülőként én baszok otthon foglalkozni vele.

- T. Szülő! Leánya irodalomórán vihogott. Tanárnő

- Megdorgáltam. Akkor is vihogott.

- T. szülő, fia órán neveletlenül beszélt. Figyelmeztetem.

- Szülői válasz: Engem? - Funkcionális analfabéta vagyok, a szövegértéssel már az érettségin is bajom volt.

- Megkérném Önöket, hogy ismertessék meg gyerekükkel a kulturált

vécéhasználat alapjait!

- Szülői válasz: Laci szerint ezt ön neki kevésbé cizelláltan mondta: Ne

szarj az ülőkére, te hülye! Ez kulturált viselkedés? - Otthon persze félhülyére verném a gyereket, ha a wc-t összeszarná és cifrábbakat is mondanék neki, de inkább belekötök a tanárba, mert köcsögnek lenni jó.

Aston Kanál 2014.01.19. 10:34:39

@jet set: remelem, nem haragszol meg igy vasarnap reggel, de szerintem a megallapitasaid nagy resze kisse eroltetett. Pl. tortenelemkonyves. Azert elvarhato szerintem, hogy egy tanar tudjon erthetoen, egyertelmuen fogalmazni. A tejes dolog eseteben egyaltalan nem biztos, hogy a gyerek kolara van szoktatva, viszont megneznem azt az iskolatejet, hogy mennyi tejtartalma van azzal a normalis tejjel szemben, amit en iszok itthon. A WC-s esetben megintcsak olyan szituaciot vazolsz fel, ami minden valosagalapot nelkuloz. Ennyi csak igy hirtelen, reggeli kozben, csak a pelda kedveert.
Nem allitom, hogy oran enni, meg dumalni stb. kulturalt viselkedes lenne, sot, de itt arrol van szo, hogy egyik-masik iras akkora magaslabda, amit bun nem leutni.

Bst 2014.01.19. 10:34:41

@jet set: Igazad van! Ezek gyökér szülôk mind! Nehogy má valamelyik paraszt tapló a gyerek oldalára álljon inkább! Sokkal jobb ha az iskolai baszogatás folytatódik otthon is! Hadd érezze igazán egyedül magát az a nyomorult kis féreg! Az unalmas óráit intôkkel és szigorral remekül ellensúlyozó tanárnak mindig igaza van! Nem kellenek érdekesebb órák! Mégtöbb unalmat! Mégtöbb 1-est, valamint intôt, ééés verést a kis patkányoknak!!! Hátha jó birkák fejlôdnek majd belôlük!!!

talpi 2014.01.19. 11:18:36

@jet set: sarokba térdepeltetés kukoricára, körmös, nadrágszíj......?

El-kúrom 2014.01.19. 11:31:50

@jet set: A humorérzéked olyan mint az ecet! Nézd inkább a hír tv-t

Cukor88 · http://lamaszeme.hu/ 2014.01.19. 11:50:12

@jet set: Lehet, hogy nem nyerte el a tetszésed a szöveg, de amit leírtál az elég erőltetett, és picivel sem viccesebb, már ha viccesnek szántad. A kommenteddel pedig ugyanazt csinálod amit a végén leírtál, nem tetszik a poszt, de nem továbbállsz, hanem inkább belekötsz, mert ahogy írtad, köcsögnek lenni jó.

Hidasy Eleonora 2014.01.19. 15:00:07

@jet set:azért remélem nem Tőled tanul a gyerekem

♔batyu♔ 2014.01.19. 15:06:24

Én hagynám a gyereket csináljon amit akar, csak ne hangoskodjon. A többieket pedig tanítanám a matekra.

Aztán ha a szülőnek fontos, megoldja velem okosban a különórákat. Ha nem, lapátos emberekre is mindig szükség lesz.

♔batyu♔ 2014.01.19. 15:19:34

Kedves szülők, megdicsérem a gyereküket, mert már többször nagyon ügyesen ette óra alatt a a szőlőt, viszont ha többet terveznek vele mint sm, szerda, péntek du. óránként 6000 Ft-ért a többi hasonló ügyessel-okos gyerekkel együtt gondoskodom róla, hogy kedvencük is haladjon is a többiekkel.

Kedves Anyuka! Megdicsérem Kovács Pistit, mert még gyerek, de már komolyan hozzájárul egy család eltartásához. Az ülőkéről a szar eltakarítását, fertőtlenítést ugyanis 25.000 Ft-ért vállalták. Számla megy.

Kedves Anyuka! Örömmel értesítem, hogy Katika az erőfeszítéseim ellenére sem tanult meg olvasni, viszont egyre jobban úgy látom, erre nem is igazán lesz szüksége.

magnetize 2014.01.19. 16:36:31

Régi viccek nincsenek, csak öreg emberek... már ha öregnek számítok azért, mert ezelőtt tizenöt évvel általános iskola délutáni napközijében ezeket olvasva már jókat mulattam. :-/

OftF 2014.01.19. 18:54:29

Hehhe a régi szép idők, 30-35 éve a Hahotában olvastam ezeket, a lábbal evőset tuti. Már akkor is kínos volt, de a vécére szarós változat valódinak tűnik, lájkolom.

TGabi 2014.01.19. 21:05:15

Ezek a 80-as évek viccei. Anno olvastam őket...:)

Cukor88 · http://lamaszeme.hu/ 2014.01.19. 21:15:18

Én még a 80-as években nem olvastam semmit, de jó látni, hogy visszatérnek a szövegek, és még most is mosolyt csalnak az arcunkra :)

Cukor88 · http://lamaszeme.hu/ 2014.01.19. 22:09:58

@twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX: Nem :D Egy régi dvd-n találtam a szövegeket, forrását sajnos nem tudtam, de ma már többen írták, hogy Hahota-ban voltak ilyenek.
süti beállítások módosítása