Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Llama oculis, Llama oculis caerula

Lámaszeme

Random posztok

A repülés alapszabályai

2014. február 05. 18:00 Cukor88

2lxay54.jpgHasznos infók, főleg az először repülő utasoknak.

1. A felszállás lehetőség. A leszállás kényszer.

2. A botkormányt előre tolva, alattunk a házak mérete nő, hátrahúzva pedig csökken. Huzamosan hátrahúzva tartva a kormányt, a házak ismét nőni kezdenek.

3. A repülés nem veszélyes, csak a lezuhanás az.

4. Jobb lent lenni,és azt kívánni, bárcsak fent lennénk, mint fordítva.

5. Egy repülőgépen csak akkor feleslegesen sok az üzemanyag, ha lángra kap.

6. A gép orrán lévő légcsavar a pilótát hivatott hűteni. Ha leáll, a pilóta rögtön izzadni kezd.

7. Bizonytalan helyzetben tartsd a repülési magasságot! Az éggel még soha senki nem ütközött.

8. A "jó" leszállás az, ami után saját lábon elhagyható a gép. A "nagyszerű" leszállások pedig azok, amelyek után a gép tovább használható.

9. Amennyire csak lehet, törekedjünk arra, hogy a gép hegyes vége mindig előre álljon.

10. Azt, hogy kerekekkel felfelé szálltál le, onnan veszed észre, hogy a rámpához csak teljes gázzal tudsz eljutni.

11. A túlélés valószínűsége fordítva arányos a leszállási szöggel. Minél meredekebb szögben száll le a gép, annál kisebb az esély a túlélésre és fordítva.

12. Soha ne engedd a gépet leszállni olyan helyre, ahova agyilag már öt perccel korábban meg nem érkeztél!

13. Tartsd távol magad a felhőktől! Megbízható források szerint a hegyek előszeretettel bujkálnak a felhők között.

14. Törekedjél arra, hogy leszállásaid száma egyenlő legyen a felszállások számával (lásd az 1. pontot is).

15. A gravitáció nem ötlet, hanem természeti törvény, amely ellen fellebbezésnek helye nincs.

16. A sebesen zuhanó alumínium tárgy kontra mozdulatlan föld csatát eddig mindig a föld nyerte meg.

17. A józan döntőképesség alapja a tapasztalat. Sajnos a tapasztalatot a rosszul meghozott döntések gyarapítják.

18. Tanulj mások hibáiból. Nem fogsz annyi ideig élni, hogy valamennyit magad is elkövessed.

19. Légy éber! Így is lesz mindig valami, ami elkerüli a figyelmedet.

20. Egy pilóta számára leghaszontalanabb három adat: a gép feletti magasság, a kifutópályán megtett úthossz és a tized másodperccel előbbi pillanat.

21. Vannak öreg, és vannak bátor pilóták. De öreg bátor pilóták nincsenek.

A bejegyzés trackback címe:

https://lamaszeme.blog.hu/api/trackback/id/tr15796704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sequoyah 2014.02.06. 10:22:14

+1: Ha az egyik hajtómű leáll, a többi még mindig elegendő ahhoz, hogy elvigye a gépet a becsapódás helyéig.

Cukor88 · http://lamaszeme.hu/ 2014.02.06. 10:28:24

Az is kimaradt, hogy több repülőgép van az óceánok mélyén, mint tengeralattjáró az égen :D

.ZsL. · http://paramania.5mp.eu 2014.02.06. 13:04:45

Kiegészítés a 3. ponthoz: A zuhanás is csak akkor veszélyes, ha a földig tart.

P.A.N. 2014.02.07. 08:39:56

A 10-es pont hibás fordítás. A gear up landing nem kerekekkel felfelét jelent, hanem behúzott kerekeket.

Wigyori 2014.02.07. 11:32:37

@LHA:
Minden esetre egyik sem sokkal jobb a másik esetnél :D
süti beállítások módosítása