Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Llama oculis, Llama oculis caerula

Lámaszeme

Random posztok

Kárbejelentések

2014. február 09. 12:00 Wigyori


. Hazaérve tévedésből egy másik telek kapuján hajtottam be és nekimentem egy fának, amelyhez fogható az én telkemen nincsen.
. Nagy sebességgel közeledett felém a távírópózna. Én ide-oda rángattam a kormányt, de neki mégis sikerült eltalálnia a hűtőmet.


. Nincs szükségem életbiztosításra. Azt akarom, hogy mindenki valóban szomorú legyen, ha meghalok.
. Kocsimmal a terelőpalánknak hajtottam, fölborultam, majd egy fának ütköztem. Ezután elveszítettem az uralmamat az autó fölött.
. Még mielőtt elütöttem, biztos voltam abban, hogy ez az idős úr nem fog áttérni a túloldalra.
. A fickó mindenütt ott volt és sehol sem. Többször kanyarodnom kellett, mielőtt elütöttem.
. Tegnap este hazafelé menet mintegy 20 méter hosszúságban nekimentem egy kerítésnek. Elővigyázatosságból közölni kívántam önökkel a káresetet, fizetniük azonban nem kell, mert észrevétlenül elhagytam a helyszínt.
. A semmiből ott termett a láthatatlan jármű, az autómnak ütközött, majd nyomtalanul eltűnt.
. Negyvenévi vezetés után elaludtam a kormánynál.
. Hirtelen jobbról, a járdáról lelépett egy gyalogos, majd szó nélkül eltűnt az autóm alatt.
. A rendőröknek először azt mondtam, hogy nem sérültem meg, de amikor levettem a kalapomat, észrevettem, hogy koponyatörésem van.
. A lámpás kereszteződésnél hirtelen színvaksági rohamom támadt.
. Autóm nyílegyenesen haladt előre, ami a kanyarban általában az úttestről való letérést vonja maga után.
. Hátramenetben hajtottam a meredek utcán lefelé, áttörtem egy telek kőkerítését, majd berohantam egy házba. Egyszerűen nem emlékeztem rá, hol is van a fékpedál.

A bejegyzés trackback címe:

https://lamaszeme.blog.hu/api/trackback/id/tr715799794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása