Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Llama oculis, Llama oculis caerula

Lámaszeme

Random posztok

Akkor ki is a főnök?

2014. február 23. 18:00 Cukor88

homer.jpgHogy miért panaszkodnak sokan a főnökükre, és hívják s***fejnek? :D Itt a magyarázat :D

Amikor a testet teremtették valamennyi testrész főnök akart lenni. 

Az agy azt mondta: 

- Mivel én irányítom az összes testrészt,és én gondolkodom mindenki helyett,én leszek a főnök.

Erre a láb azt mondta:
- Miután én viszem az embert,oda ahova menni akar,és kivitelezem amit mond az agy, így én akarok főnök lenni.

Így folytatta a szem, a kéz, a szív, a tüdő, és minden szerv főnök akart lenni.
A segg azt mondta:
 

- A főnök én vagyok!

Minden testrész röhögött, és abszurdumnak találták, hogy a segg legyen a főnökük.
Erre a segg nagyon megsértődött. Összehúzta magát,és megtagadta elvégezni dolgát.
Ennek a következtében az agy belázasodott, a szem kigúvadt, a láb megremegett, a kéz erőtlenül lógott.
Végül a segg lett a főnök. A többiek most elvégzik a dolgukat amíg a segg csak ül és sok szarságot csinál.

Tanulság: Ahhoz,hogy főnök legyen valaki,nem kell géniusznak lennie. LEHET EGY KÖZÖNSÉGES SEGG IS!

A bejegyzés trackback címe:

https://lamaszeme.blog.hu/api/trackback/id/tr335827090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása