Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Llama oculis, Llama oculis caerula

Lámaszeme

Random posztok

Tetovált csajok 28. - Vasárnapi rajzosak

2014. március 16. 10:00 Wigyori

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lamaszeme.blog.hu/api/trackback/id/tr355857482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GERI87 2014.03.16. 22:40:40

A tetkó a nőket csak kurvásítja, szóval nem hat jótékonyan az IQ-ra....
Az a baja tetkóval is hogy már minden hülyének lehet.....

(így nem is fejez ki semmit, max mint már írtam, büdös olcsó ribancnak néznek ki)

...pedig ez is olyan dolog hogy valakinek jól áll valakinek meg nem, a legtöbbeknek NEM!

Annál hogy valaki a formátlan szőrős, dagadt telibeszart testére, hurkáira vagy épp vézna pálcikária tetováltat...már csak az szánalmasabb mikor a füle mögé, tarkójára, talpára, seggére..tehát nem is látható helyre tetet.
Akkor meg minek.

Wigyori 2014.03.17. 07:59:38

@GERI87:
Biztos kimaradtam arról az óráról a biológia órán, hogy a tetoválás, hogyan hat ki az IQ szint csökkenésre, mert nem emlékszem ilyen összefüggésre. Minden esetre keress majd meg azért pár lányt, és beszélgess el velük. Lehet több ész szorult beléjük, mint abba, aki ennyire elfogult valami felé. Pá.

bnyuszi 2014.03.17. 08:36:46

@Wigyori: én elbeszélgetnék velük úgy húsz év múlva, hogy megérte-e.
No meg megnézném, hogy hogy is néznek ki azok a "rajzok" a testükön.

WarriorGalor 2014.03.17. 10:04:13

Ők a "goth" lányok. Most még iszonyat dögösek, de évek múlva már nem lesznek a tetkóikra büszkék ráadásul a bőrük elöregedésével a motívumok is változni fognak.

Cukor88 · http://lamaszeme.hu/ 2014.03.17. 10:28:05

@WarriorGalor: Ezek a lányok még igen messze vannak attól, hogy "goth" lányok legyenek szerintem :D

Dr. Valentin Narcisse 2014.03.17. 12:15:19

Szomorú, hogy ezeket még mutogatják is. Csúnya, természetellenes, és meglehetősen primitív divat, hogy minden lelki nyomoronc összefirkáltatja, és így elrondítja a gyönyörű, egészséges bőrét. Bár ez önmagában nem lenne szomorú, de az, hogy senkinek nem jut eszébe segítséget nyújtani azoknak, akik így fedik el bajaikat, az gáz.

Cukor88 · http://lamaszeme.hu/ 2014.03.17. 12:56:19

@Dr. Valentin Narcisse: Én csak 1 dolgot nem értek. Benne van a poszt címében, hogy Tetovált lányok. Ebből értelem szerűen azoknak szól a poszt, akik szeretik a tetoválásokat, és a lányokat. Ha valami nem tetszik akkor nem nézem. Ez ilyen egyszerű. És most jön a dolog ami nem tiszta, ha valakinek nem tetszenek a tetovált lányok, akkor miért nézi meg a posztot és miért kommentel? Sok ilyen komment érkezik, pedig tényleg azoknak szól, akik ezt szeretik :D

SarahConnor 2014.03.17. 15:05:59

1. tetovált embernek (leszámítva a divattetkósokat - delfin, csillagocska, szívecske, lepke, stb) nem agyalnak azon, hogy öregen mi lesz a bőrükkel, mert ez nem szempont.
2. nem minden esetben kompenzáció. Gyászból, egyéb érzelemből készített tetkót megismerni ugyan, de nincs vele baj. Mindenki úgy dolgozza fel a saját lelki terheit, ahogy akarja. Arra ki se térjünk, hogy messze nem minden tetkós kompenzál. Biztos érthetetlen, de ez ugyanolyan kérdés, mint az öltözködés. Egyesek nem szeretik pl a bőrdzsekit, nem is veszik fel. Senkit nem érdekel. Mások szeretik a tetkót, varratnak is magukra. Nem értem, miért kell így belefolyni.
3. Hogy az IQ-hoz köze van, ezt válaszra sem méltatom. Az én elméletem az, hogy egyes hsz-ek tükrözik gazdájuk IQ-ját, és nekem ez helyénvalóbbnak tűnik. :P
4. arról, hogy "primitív divat", arról a szubkultúrák egyes képviselői tehetnek. Egyes. És mint tudjuk, az általánosítás nagyon csúnya dolog.
5. a tetkót fikázók közül itt mindenki megtöcskölné a képen látható csajokat, hiába annyira primitívek és lelki nyomoroncok. Kár tagadni.
6. vajon mennyire primitív az, aki egy "kivarrt csajok" című sorozat összes bejegyzését megnyitja, elcsorgatja a nyálát é aztán kikanyarítja a kommentboxba ugyanazt az elméletet, amit az előző 23-nál is otthagyott, miszerint minden tetkós milyen hülye...?

Nem kell a tetkósokat félteni a lelki világuktól, meg az öregségtől, mert mi sem féltjük magunkat. Inkább magatokért aggódjatok, szerintem.

mikka 2014.03.17. 15:19:15

@bnyuszi: ha azzal foglalkozol hogy nézel majd ki 20 év múlva akkor nem élsz..ahogy akkor sem ha mások elvárásai szerint próbálsz létezni..az sem a Te életed hanem az elváróké :)

bnyuszi 2014.03.17. 15:21:21

@Cukor88: a nők kisajak plasztikázásáról hallottál-e már? Állítólag társadalmi "elvárások" miatt csináltatják egyre többen (mint a csupasz p.ncit is). Én próbálok olyan blogokban is megszólalni hogy nem kell, nekem természetesen is tetszenek, sőt úgy egyediek!

Lehet hogy a blogot a készítője azoknak szánja akiknek, de az is lehet, hogy olyan is megnézi, aki gondolkozik a tetováláson. S ha ő itt csak pozitív hozzáállású kommenteket lát, akkor gondolhatja azt, hogy ez társadalmi szinten is ilyen egyértelmű.

bnyuszi 2014.03.17. 15:27:12

@mikka: ha nem foglalkozol azzal, hogy hogy fogsz kinézni húsz év múlva, akkor nagyobb valószínűséggel nem fogsz élni húsz év múlva!

bnyuszi 2014.03.17. 15:32:22

@mikka: egyesek elvárása pl. a csupasz p.nci, míg másoké a nem csupasz. Most akkor mi az én életem? :)

GERI87 2014.03.17. 18:21:05

@Wigyori:

Elfogult vagyok, van rá okom, pá!

GERI87 2014.03.17. 18:22:40

@Cukor88:

"Ebből értelem szerűen azoknak szól a poszt, akik szeretik a tetoválásokat, és a lányokat."

Akkor nézegesd és ne olvass kommenteket, mert amúgy ebben nincs igazad. Miért ne lehetne véleményt mondani? akár olyat ami neked nem tetszik?

GERI87 2014.03.17. 18:50:26

@Lenina Huxley:

"nem agyalnak azon, hogy öregen mi lesz a bőrükkel, mert ez nem szempont. "

mint ahogy sokaknak az sem szempont hogy mi lesz a májukkal meg a tüdejükkel, szóval szar érv ....meg ez pont a leglényegtelenebb része az egésznek...akinek jól áll, akinél értéke van, annál 80 évesen is jó lesz.

"Arra ki se térjünk, hogy messze nem minden tetkós kompenzál."

Amint írtam is:
ez is olyan dolog hogy valakinek jól áll valakinek meg nem, a legtöbbeknek NEM!

A proliknak vagy van tetkója, vagy akarnak, de ők akkor is csak divatbuzi piás, drogos hülyék maradnak.

Hogy értsd: Berki Krisztián egy Rolls Royce-al is csak egy büdös tahó paraszt marad....
Egy tetoválás az ő esetében csak megerősítés lenne hogy 'büdös tahó paraszt'.

Horthy-nak is volt tetoválása, de ő egy világot látott tengerész, ellentengernagy, az ő esetében van jelentése, múltja, értéke...egy tizenezerért a sarkon felvarrt "pekingi kacsa" meg egy olcsó bazári divatszar semmiség K. Bélán...
érted e?

Aztán amikor majd senkit nem érdekel vagy megunja (pont azért mert akkora értéke van mint egy kínai pulcsinak) akkor is ott lesz rajta, nem olyan mint egy ruhadarab amit ha nem kar nem vesz fel.
Ezt érzik sokan, ezért olyan helyre tetoválnak ami amúgy nincs szem előtt.

"arról, hogy "primitív divat", arról a szubkultúrák egyes képviselői tehetnek. Egyes. És mint tudjuk, az általánosítás nagyon csúnya dolog."

Lehet hogy csúnya, de mindig van alapja.

"a tetkót fikázók közül itt mindenki megtöcskölné a képen látható csajokat, hiába annyira primitívek és lelki nyomoroncok. Kár tagadni."

Senki nem mondta hogy nem....
A kurva azért van hogy megdugd, de ettől még csak kurva, ha meg nem az, de annak akar látszani akkor magára vessen...

SarahConnor 2014.03.17. 20:36:15

@GERI87: értelek, igen, egyetértünk a tetkók kapcsán. én csak a támadásokat nem értem. Ha mindenki így gondolkodik itt (mert azt állítják), akkor mire ez a sok szájtépés?

:)

Cukor88 · http://lamaszeme.hu/ 2014.03.17. 20:53:57

@GERI87: A véleményekkel nincs semmi gond. Ha nekem nem tetszik pl Justin Bieber zenéje, akkor nem fogom hallgatni, és utána megjegyezni mindig, hogy ez milyen rossz. Ha valaki azt mondaná, hogy pl a 2. képen lévő csajnak nem állnak jól a tetkók, vagy túl sok van rajta stb. Az normális véleménynyilvánítás, de kijelenteni minden posztnál, hogy ocsmányak, mert kitetováltatták magukat szerintem nem az :)

GERI87 2014.03.17. 22:56:27

@Lenina Huxley:

ugyan, nincs is annyi komment mint lehetne:)

@Cukor88:

"Az normális véleménynyilvánítás, de kijelenteni minden posztnál, hogy ocsmányak, mert kitetováltatták magukat szerintem nem az :) "

Én pl ilyet nem tettem, most először írtam le erről a véleményem....
Azt se mondtam hogy ocsmányak (bár van az a szint), csak hogy kurvásak tőle...ami lehet valakinek pozitívum, másnak meg nem az.
süti beállítások módosítása