Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Llama oculis, Llama oculis caerula

Lámaszeme

Random posztok

Vicces reggelek

2014. március 28. 08:00 Wigyori

Anyós:
Hát fiam,most,hogy benősültél hozzánk,három dolgot jegyezz meg!
1: ha rendesen van a kendő a fejemen,akkor bátran szólhatsz hozzám.
2: ha kicsit hátrébb van tűrve,akkor már óvatosan szólj,ha jót akarsz.
3: ha a hajam alatt van a kendő,ne is szólj semmit.

Vő:
Mama,maga is jegyezzen meg három dolgot.
1: reggel ha felkelek,megiszok 2deci pálinkát.
2: ezután megeszek 6 tojásból rántottát.
3: ezt leöblítem 2 liter vörösborral,utána meg a f*szomat se érdekli,hogy áll a maga fején a kendő!

A cigány gyerek meséli az anyjának:
- Mama, ma az iskolában tanultuk az ABC-t, a többiek az F-ig jutottak, én pedig a K-ig. Ez azért van, mert cigány vagyok, vagy azért, mert okos?
- Azért fiam, mert okos vagy!
Pár nap múlva:
- Mama, ma az iskolában számolni tanultunk, a többiek 10-ig jutottak, én pedig 20-ig. Ez azért van, mert cigány vagyok, vagy azért, mert okos?
- Azért, mert okos vagy!
Harmadik alkalommal:
- Mama, ma az uszodában voltunk, és amikor zuhanyoztunk, láttam, hogy a többi fiúnak 3 cm a fütyije, nekem meg 14. Ez azért van, mert cigány vagyok, vagy azért, mert okos?
- Azért fiam, mert te 18 éves vagy, az osztálytársaid meg 8!

Egy férfi jön ki a nyilvános WC-ből. Egy nő befelé menet megszólítja:
- Elnézést, uram, koedukált?
- Ááá, nem, csak szartam.

 

Két informatikus beszélget:
- Képzeld, tegnap az éjszakai klubban megismerkedtem egy csinos szőke nővel.
- Szerencsés fickó...
- Felhívtam a lakásra, ittunk egy kicsit, átöleltem...
- És aztán, mi volt még?
- Egyszer csak azt mondja: vetkőztess le.
- Nahát...
- Levettem a szoknyáját, aztán a bugyiját is, aztán lefektettem a notebook mellé, az asztalra...
- No csak, vettél egy notebookot? Milyen processzorral?

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lamaszeme.blog.hu/api/trackback/id/tr315878877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása