Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Llama oculis, Llama oculis caerula

Lámaszeme

Random posztok

Richie Sambora külön utakon a Bon Jovitól

2014. július 01. 17:00 Wigyori

Sok volt a találgatás, hogy miért is hagyta ott A zenekart Richie, de végül tisztázta a valódi okot.

„Fáj, hogy egyre több valótlan dolog jön le ezzel kapcsolatban a médián keresztül. Csak a saját dolgomat akartam csinálni. Éppen befejeztük a turnénkat, kiléptem az állandó körforgásból és élveztem a lányommal eltöltött időt. Láttam magam előtt egy újfajta célokkal teletűzdelt évet, amiben a saját zenémet szerettem volna játszani és pár bulit akartam adni a bandámmal. Meg is mondtam, hogy egy kis szünetet szeretnék, de ezt nem fogadták el, mert a Bon Jovi gépezetnek mennie kellett tovább. Választhattam: csatlakozom vagy lelépek. Ez pedig kemény dolog, amikor 30 éven keresztül közösen osztoztok az örömön és a bánaton.”

Persze nem hagyja ott a zenei karriert, sajnálatos, hogy a Bon Jovi oszlopos tagja, egyik szíve - lelke már nem lesz velük, de máris "piacra" dobott, hogy klasszikus nótát, persze unplugged verzióban. :)

 

hardrock.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://lamaszeme.blog.hu/api/trackback/id/tr676452211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása