Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Llama oculis, Llama oculis caerula

Lámaszeme

Random posztok

Aranyigazságok, köpések

2014. augusztus 24. 08:00 Wigyori

- A férfiak olyan logikátlan teremtmények, akik a szállodában otthon akarják érezni magukat, míg otthon szállodai szolgáltatásokat várnak el.

- Eddig buta voltam, de vettem egy 360 fokos fordulatot.

- Az Úr nekem feladatot adott, mikor erre a világra küldött. De annyira le vagyok maradva, hogy valószínűleg örökké fogok élni.



- Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt, csak más a fogása!

- A szex kedvéért megnősülni olyan, mint venni egy Boeing 747-est az ingyen mogyoró miatt.

- Az idegbaj öröklődő betegség. Én is a gyerekektől kaptam.

- Az egyetlen baj a semmittevéssel, hogy nem tudod, mikor végzel.

- A mákos-meggyes bableves egy olyan étel, ami úgy készül, hogy kettőt lapozunk a szakácskönyvben.

- Az egyetlen baj az egoistákkal, hogy saját maguk jobban érdekli őket, mint én.

- A Föld a Naprendszer elmegyógyintézete.

- Tiszta város leszünk, ma is gerlét eszünk!

- Ritka, mint a hintalószar.

- Az óceánban több repülőgép található, mint tengeralattjáró az égen.

- A stressz az, amikor üvöltve ébredsz fel, aztán rájössz, hogy nem is aludtál.

- A cukrász a selejtet habbal takarja be, a kőműves habarccsal, az orvos meg földdel.

A bejegyzés trackback címe:

https://lamaszeme.blog.hu/api/trackback/id/tr196623755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása