Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Llama oculis, Llama oculis caerula

Lámaszeme

Random posztok

Amerikai palacsintát bírjátok?

2016. június 03. 08:00 Cukor88

ferfi_ehes.jpg

Tegnap reggel nem tudtam eldönteni, hogy mit reggelizzek, ezért mint mindenki más a neten kerestem megoldást a problémámra. Hamar meg is találtam ezt a receptet, és nekem nagyon bejött, gondoltam megosztom veletek, hátha valaki elkészíti, és ugyan úgy megszereti mint én.

Hozzávalók:

  • 200 gr Liszt
  • 1 csomag sütőpor
  • 1 csipet só (kb 1 kávéskanál)
  • 1 evőkanál cukor
  • 3 dl tej
  • 1 nagyobb tojás
  • 45-50 gr vaj

cam00364.jpgElső lépésben összerakom a lisztet, sót, sütőport és a cukrot, majd hozzáadom a tojást.
cam00365.jpgUtána megolvasztom a vajat, majd a tejjel összekeverve egybe öntöm az egészet.
cam00366.jpgGéppel csomómentesre keverem.
cam00367.jpgA serpenyőt olaj nélkül felhevítem, majd kis lángra veszem a gázt. Ajánlott jó serpenyőt használni, hogy ne ragadjon le, mert ha olajjal sütjük csak megszívja magát a tészta.
cam00368.jpgMerőkanállal a serpenyő közepére kell rakni egy adag tésztát, és más dolgunk nincs is innentől, minthogy szép lassú tűzön elkezdjük sütni. Nem szabad szétfolyatni, mert a tészta így fog feljönni kb. 1 cm magasra.
cam00369.jpgAmikor ilyen buborékos lesz a teteje, akkor az alja majdnem megsült teljesen, ilyenkor egy spatula segítségével szépen alányúlunk, és egy gyors mozdulattal megfordítjuk.
cam00370.jpgÍgy néz ki amikor rendesen megsült. Kicsit lassú így szépen egyesével lassú tűzön sütögetni a palacsintákat, de lehet kisebbre is venni 1-1 adagot, akkor 2-3 is elfér egyszerre a serpenyőben.
cam00372.jpgFel lehet dobni bármilyen gyümölccsel, vagy szósszal, sziruppal. Én itt banánt és csokiszirupot használtam.
cam00373.jpgIlyen lett a végén, 3 palacsintából áll, a belsejében banán és csokiszirup, a tetején csoki és áfonyasziruppal díszítve. Nagyon laktató, ezért 2-3 palacsintánál többet én sem bírtam megenni :D Remélem valaki elkészíti majd és véleményezi is. Jó étvágyat! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://lamaszeme.blog.hu/api/trackback/id/tr598768526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása