Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Llama oculis, Llama oculis caerula

Lámaszeme

Random posztok

16 mondat, amitől egy férfi megőrül

2013. december 27. 08:00 Cukor88

1. A kolléganőmet minden áldott nap várja a férje az iroda előtt!

2. Rengeteg apa volt a szülői értekezleten, rólam meg azt hiszik a tanárok, hogy egyedül nevelem a fiunkat.

 

3. Drágám, maradj már nyugton, elmúlt éjfél, hulla vagyok!

4. Nem vettem sört a meccsedhez, mert félek, hogy megnő a pocakod.

5. Meddig maradsz anyádnál?

6. Nincs egy rongyom se!

7. Édesem, szükségem lenne egy kis pénzre!

8. Miattad sütöttem fánkot, mégis hagysz belőle?

9. A gyerek pont olyan, mint te, mindenkivel összeveszett az óvodában.

10. Nyírd le a fűvet, férfimunka!

11. Ne vigyek be a munkahelyedre egy ágyat, hogy ott is alhass?

12. Holnaptól káposztaleves-kúrán leszek, nem főzök!

13 Ákos sajnál engem, mert tudja, milyen a modorod.

14. Szeretsz még?

15. Ne várj rám, inkább aludj el, én még felteszek egy arcpakolást!

16. Ági négyéves házas, mégis azt mesélte, hogy reggel-este szeretkeznek. Na, ehhez mit szólsz?

A bejegyzés trackback címe:

https://lamaszeme.blog.hu/api/trackback/id/tr925707153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása