Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Llama oculis, Llama oculis caerula

Lámaszeme

Random posztok

A logikám kikezdhetetlen!

2014. február 20. 10:00 Cukor88

logika_761692_68725.gif

1. számú elmélkedés

Képzelj el egy darab svájci sajtot, amely tele van lyukakkal.
Minél több a sajt, annál több a lyuk. Minden lyuk helyet foglal, ott
is lyuk van, ahol a sajt lehetne. Tehát minél több a lyuk, annál
kevesebb a sajt. Minél több a sajt, annál több a lyuk, ezzel együtt
kevesebb a sajt.

KÖVETKEZTETÉS: Minél több a sajt, annál kevesebb a sajt.

 

2. számú elmélkedés

Ki korán kel, aranyat lel. Ki korán kel, délután alszik. Aki délután
alszik, az éjjel nem alszik. Aki éjjel nem alszik, az mulatni
megy.

KÖVETKEZTETÉS: Aki éjjel mulat, az aranyat lel.

 

3. számú elmélkedés

Az Isten a szerelem. A szerelem vak. Stevie Wonder vak.

KÖVETKEZTETÉS: Stevie Wonder az Isten.

 

4. számú elmélkedés

Azt mondták, hogy senki vagyok. Senki nem tökéletes. Tehát én
tökéletes vagyok. Csakhogy: egyedül az Isten tökéletes. Ebbõl az
következik, hogy én vagyok az Isten. De ha Stevie Wonder az Isten,
akkor én vagyok Stevie Wonder.

KÖVETKEZTETÉS: A picsába, vak vagyok!

 

5. számú elmélkedés

Ha túlzásba visszük az alkoholt, akkor berúgunk. Ha berúgunk, akkor
alszunk. Ha alszunk, nem követünk el bûnöket. Ha nem követünk el
bûnüket, akkor a mennybe jutottunk.

KÖVETKEZTETÉS: Ha a mennybe akarunk kerülni, be kell elõtte rúgnunk.

 

6. számú elmélkedés

Gondolkodom, tehát vagyok. A buta szõkék nem gondolkodnak, tehát
nincsenek. A haverom erre azt mondta õ intelligens szõkével jár. Ha egy
intelligens szõke a haverommal jár, akkor az buta. De buta szõkék nem
léteznek, így a haverom sem jár senkivel.

KÖVETKEZTETÉS: A haverom buzi.

 

7. számú elmélkedés

Aki dolgozik, nincs ideje semmire. A naplopóknak van idejük mindenre.
Az idõ pénz. Tehát a naplopóknak van pénzük.

KÖVETKEZTETÉS: Ha azt akarom, hogy legyen pénzem, nem szabad dolgoznom.

 

8. számú elmélkedés

Az alkohol megöli az agysejteket. Azok a leggyengébb agysejtek,
amiket megöl az alkohol. Ha a gyenge agysejtek elpusztulnak, csak az
erõs, okos agysejtek maradnak.

KÖVETKEZTETÉS: Minél többet iszom, annál intelligensebb leszek.

 

9. számú elmélkedés

Minél többet iszom, annál részegebb vagyok. Minél részegebb vagyok,
annál kevesebbet iszom.

KÖVETKEZTETÉS: Minél többet iszom, annál kevesebbet iszom.

 

10. számú elmélkedés ?

MIÉRT ZÖRÖG A VONAT?

A vonat mozdonyból és szerelvényekbõl áll. A szerelvények passzívak,
ezeket nem vesszük figyelembe, így marad a mozdony, mint aktív
tényezõ. A mozdony kerekekbõl és karosszériából áll. A karosszéria
passzív, mert csak a kerekekkel együtt mozog, így ezt nem vesszük
figyelembe- maradnak a kerekek. A kerék egy kör. A kör:pi r2 (pí r a
négyzeten). A pi az konstans, tehát ezt nem vesszük figyelembe, marad
az r2. Az r2 az négyzet.

KÖVETKEZTETÉS: Melyik négyzet nem zörög gurulás közben???

A bejegyzés trackback címe:

https://lamaszeme.blog.hu/api/trackback/id/tr565819148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása