Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Llama oculis, Llama oculis caerula

Lámaszeme

Random posztok

Történet a TV hőskorából

2014. május 20. 17:00 Averin

Réges régen a tv hőskorában, még esténként a nők olvastak fel esti mese gyanánt. Egy alkalommal, teljesen váratlanul az utolsó pillanatban a bemondónő rosszul lett, és helyette az egyik férfi kollégát kérték fel mesemondásra.

- Szervusztok gyerekek! - köszönt illendően az ötvenhárom éves szakállas figura.
- Fecske anyó vagyok! - folytatta, és a korabeli felvételen látszik, hogy az operatőr megbillenti a statívot a röhögéstől. A mesélő, nagydarab szakállas figura folytatta - ... és épp a tojásaimon ülök... - a korabeli kollégák szerint, ekkor a hangosító, valamint az összes díszletes, és kellékes, halkan kiosont a folyosóra, majd összeesett a röhögéstől.

Utolsónak az operatőr maradt, aki a következő mondat után hagyta el a stúdiót.

- ...és a fészekből kilóg a szép villás farkam...

 

A mese valójában:

Az Urbanlegends.hu már 2005-ben utánajárt a történetnek. Az eset Magyarországon történt meg, a Magyar Televízió műsorában, jó pár évvel ezelőtt. Ezt a MT munkatársa, Fodor Imre is megerősítette, bár hozzátette, hogy nem egészen így történt az eset. Valóban dublőrre volt szükség az esti felvételhez, és valóban egy férfi ült a kollegina helyére, mégpedig Varga József(a képen), aki azonban nem volt nagydarab, szakállas alkat, sőt, egy szikár, kopaszodó férfi volt, szakáll nélkül. Varga József kissé "savanyú", ám annál népszerűbb munkatárs volt a köztévében. A mondat sem stimmel, hiszen élőben így hangzott: „Én vagyok a fecskemama, itt ülök a tojásaimon, füstös farkamat lóbálja a szél…”
Ettől a résztől kezdve azonban Varga valamiért nem tudta folytatni a mesét, így a képernyőt elsötétítették.


tv_mese.jpg

Forrás: http://amindenit.blog.hu/2011/12/30/a_fecskeanyo

A bejegyzés trackback címe:

https://lamaszeme.blog.hu/api/trackback/id/tr486177838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gigabursch 2014.05.21. 12:10:54

Csak kéne egy felvétel a hangarchívumból.

Averin · http://lamaszeme.blog.hu/ 2014.05.21. 12:34:19

@gigabursch: Keresgéltem de sehol nem találtam sajnos!

Szamiz67 2014.05.21. 14:18:49

Én kedveltem Varga Józsefet, nagyon jó hangja volt és jó fazon volt, korán elment... A sztori fenomenális, az élőadás varázsa.

szambukusz 2014.05.21. 15:28:43

Ööö..a sztori jó, de mi ebben a felnőtt tartalom? Ha a google-ba beütök bármilyen női nevet, akkor kéretlenül jön a felnőtt tartalom, de egy ilyen írás olvasása korhatáros...? Na mindegy. Biztos a "rendszer" hibája.

impala 2014.05.21. 19:28:15

bizony! a "Ló Laci" volt az, akit nagyon kedveltem.
kicsi gyerek voltam, mikor megesett, és bár nem láttam, de rögtön hallottam róla, a felnőttek beszélgetéseiből.
egy darabig még azt sem fogtam fel, hogy mi benne a vicces, de az emlék megmaradt, és biztos voltam benne, hogy megtörtént, és ki volt a mesélő.

Averin · http://lamaszeme.blog.hu/ 2014.05.22. 07:00:29

@szambukusz: Már mi is kerestünk rá megoldást, de sajnos a blog.hu nem engedi hogy egyes posztok legyenek csak megjelölve +18-as posztként. Így vagy az egész blog +18 vagy nem. Viszont mivel van felnőtt tartalom, az esti 20:00 posztokban ezért kell ez az egész sajnos.
süti beállítások módosítása