Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Llama oculis, Llama oculis caerula

Lámaszeme

Random posztok

Chili evő verseny - Chilli Festival

2016. július 21. 14:00 Averin

Chili evő verseny - Chilli Festival

A Scoville-skála a paprikafajták csípősségét méri. A Capsicum nemzetség tagjai (paprikafélék) csípősségét a kapszaicin nevű anyag okozza. Ez a bőr hőérzékelő idegvégződéseit ingerli, különösen a nyálkahártyákon. A Scoville-féle csípősségi egység (Scoville heat unit, SHU) a kapszaicin relatív mennyiségét jelzi. Sok csípős szósz használja reklámaiban a Scoville-skálát.

Pl.: 300 000 SHU érték azt jelzi, hogy a kivonatot több mint 300 000-szeresére kell hígítani ahhoz, hogy már ne érezzük csípősnek.

Forrás: https://hu.wikipedia.org

A bejegyzés trackback címe:

https://lamaszeme.blog.hu/api/trackback/id/tr878904552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Raven1975 2016.07.21. 17:11:15

Gratula a győztesnek, én azt hittem, hogy a zöld pólós férfi lesz a befutó, de tévedtem. Kész csoda, hogy nem dobták ki a rókát és ájultak be a versenyzők, mert amit itt berágcsáltak, attól engem kivert a víz :)

Cukor88 · http://lamaszeme.hu/ 2016.07.21. 18:07:59

@Raven1975: Valószínű naphosszat erőset esznek a versenyek miatt, nem hiszem hogy sokminden maradt még a szájukban amivel érzik az ízeket, valószínűleg már az összes ízlelőbimbójuk leégett :D

Slepy 2016.07.21. 18:28:34

Én is a zöld pólósra fogadtam volna. Próbált úgy tenni mintha neki ez meg se kottyanna és gyorsan túl lenni az evésen. De a vége felé mikor már ő is szenvedett próbált nem nézni az ellenfélre, hogy az ne lássa rajta hogy már ő is küszködik.
süti beállítások módosítása