Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Llama oculis, Llama oculis caerula

Lámaszeme

Random posztok

Woody Allen aranyköpések - Szex

2013. december 10. 16:00 Averin

Szex

Szép dolog a szerelem egy férfi és egy nő között... feltéve ha a megfelelő férfi és a megfelelő nő közé kerül az ember.

  1. Hiszek abban, hogy a szex két ember között gyönyörű dolog. Öt ember között pedig fantasztikus!
  2. Vajon miért mondja minden nő, hogy csapnivaló szerető vagyok? Hogy tudnak ilyen végleges álláspontra helyezkedni 3 perc alatt?
  3. A feleségem szeret szex közben hozzám beszélni. A múlt éjszaka is felhívott egy szállodából.
  4. A feleségem szereti a szexet a kocsi hátsó ülésén. Csak az a baj, hogy azt akarja, én vezessek.
  5. Itt fekszem a feleségemmel az ágyban. Jól érzem magamat. Ő is jól érzi magát. Itt valami nem stimmel.
  6. Elmentem egy masszázsszalonba. Sajnos önkiszolgáló volt.
  7. Egy utcalány azt mondta nekem, fáj a feje.
  8. Egy lány felhívott: „Gyere át, nincs itthon senki.” Átmentem. Tényleg nem volt otthon senki.
  9. Egyszer megkérdeztem a feleségem, szex után miért nem gyújt rá? Azt felelte: „egyszerre egy csikk is elég.”
  10. Rossz szerető vagyok. Egyszer kifütyült egy kukkoló.
  11. Vettem egy könyvet, aminek „100 új pozitúra” volt a címe. Kificamodtam – egy nyomdahiba miatt.
  12. Azt mondják: „Szeresd úgy felebarátodat, mint saját magad.” Ez azt jelenti, hogy ki is kell vernem neki?
  13. A szex szerelem nélkül csak üres szenvedély. Viszont az üres szenvedélyek között az egyik legjobb.
  14. Hiszek a szexben és a halálban: két olyan élmény, amelyben csak egyszer van része az embernek.
  15. Te a szexet használod mindenféle érzelem kifejezésére, a szeretetet kivéve.
  16. Ha biszex vagy, kapásból megduplázódnak az esélyeid egy szombat esti randevúra.
  17. Van egy óriási sztorim az orális fogamzásgátlásról. A múltkor megkértem egy lányt, hogy feküdjön le velem, és ő nemet mondott.
  18. A szex mocskos dolog? Persze, ha jól csinálják.
  19. Nem a szexuális aktusok mennyisége számít, hanem a minőség. Ugyanakkor, ha a mennyiség nyolc havonta egy alá esik, én mindenképpen utánanéznék a dolgoknak.
  20. A barátnőm azt mondta a múltkor az ágyban, hogy pedofil vagyok. Azt válaszoltam: Nagy szavak ezek egy kilenc éves kislánytól.
  21. A szerelem a válasz, de amíg a válaszra vársz, a szex felvet néhány nagyon érdekes kérdést.
  22. Akkor voltam utoljára nőben, mikor bementem a Szabadság-szoborba.
  23. A nők szerint rossz vagyok az ágyban. Csak azt nem tudom, hogy erre hogy jönnek rá 30 másodperc alatt.
  24. Szálljanak le a maszturbációról - végül is szex valakivel, akit szeretek.
  25. Mióta eltűntek a környékünkről a zsebtolvajok, sivár lett a nemi életem.

A bejegyzés trackback címe:

https://lamaszeme.blog.hu/api/trackback/id/tr585683139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása